Wpis z mikrobloga

@pan-audytor: szkoda że nie wspominają o materiałach radioaktywnych, silnych kwasach, łatwopalnych, bateriach litowych o dużych pojemnościach itd, no ale pax by się przestraszył xD
  • Odpowiedz
@epll: wiem, osobiście planuje załadunki A380, tyle że Qantasowych, a regulacje regulacjami, ile razy miałem już sytuację, że rampiarz z Singapuru coś pomylił i kapcio w razie pożaru by gasił w zupełnie innym miejscu
  • Odpowiedz
@VeleiN: To wiadomo ale chyba kapitan teoretycznie jeszcze powinien to sprawdzić. Nie pamiętam dokładnie jak to w dgrach było opisane :D
  • Odpowiedz
@epll: ta, najlepiej ma wejść do bagażnika, otworzyć kontener, zdjąć overpacki, wyjąc z pudła kartonowego, otworzyć opakowanie styropianowe,, wyjąc pojemnik ołowiany, odkręcić wieczko, wysypać uran na dłoń i sprawdzić czy ręka piecze od razu, czy po chwili xD
Nie, kapcio dostaje NOTOC od loadcontrollera, który siedzi w biurze (w moim przypadku w biurze w innym kraju)
  • Odpowiedz