Wpis z mikrobloga

Panie, Panowie, Mircy,
miarka się przebrała. Po pierwsze ostrzegam - omijać szerokim łukiem operatora Play. Po drugie nie liczyć na jakiekolwiek wsparcie techniczne z ich strony. Po trzecie, w przypadku sporu, od razu zgłaszać sprawę do UKE, bo Play was oleje.

Od czerwca 2018r. (tak, od 7 miesięcy!) Play UDAJE, że próbuje uruchomić mi usługę "Czytelnia w Play" i nie udaje, że nalicza mi opłaty za nieaktywną usługę. Co miesiąc do mojej faktury dolicza odpowiednią kwotę, co miesiąć skłądam reklamacje i (tu najciekawsze) co miesiąć moje raklamacje są olewane. Tak, tak, one nie są odrzucane, nie są traktowane jako niezasadne, ale po prostu olewane, a po kilku tygodniach w dziale "zgłoszenia" na moim koncie pojawia się informacja, że sprawa zostałą załatwiona. Są na tyle bezczelni, że jednocześnie proszą o ocenienie "swojej pracy nad zgłoszeniem".

Na razie wszystkie faktury grzecznie płacę, ale jutro wysyłąm pismo do UKE. Do kogo jeszcze mogę zwrócić się o pomoc? Dla mnie jest to klasyczne wyłudzenie - pobieranie opłaty, za usługę, której się nie świadczy.
#play #operatorzykomorkowi #oszukujo #zenada #receopadaja
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@lapine_cretine ja jutro idę wypowiedzieć umowę o internet, na szczęście już koniec p---------a. Mam dualsima Orange full prędkość po 10-15 mb/s a w Play ledwo 2mb/s

Tłumaczą to tym że to wina telefonu i w ogóle. Szkoda że na ich routerze takie samo ścierwo.

Najlepsze jest to że jak pytałem jak wypowiedzieć umowę to nagle mieli super ofertę. A jak ostatnio pytałem to nic nie mieli chociaż jestem w sieci od
  • Odpowiedz
  • 0
U mnie hitem było tłumaczenie, że wg obsługi usługa dziala-wyslalem print screeny pokazujące,że jedyne co mogę, to sobie sam wykupić dostęp do Legimi. Dziwnym trafem po tym mailu kontakt się urwał. Żenada i partactwo.
  • Odpowiedz