Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Jestem początkującym na stoku, doszedłem do wniosku, że nieopłacalne jest kupowanie nart, ale buty warto mieć swoje. No właśnie, czym się kierować przy zakupie butów narciarskich? Na co zwracać uwagę?Gdzie dostać w dobrej cenie?

#narciarstwo #narty #decathlon #gory
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 2
@sanglier: bardzo dobra decyzja z tymi butami, najważniejsze żeby były wygodne i to jest podstawowy warunek. W dalszej kolejności jest twardość, w skrócie na początku warto mieć buty do flex w okolicach 100.
  • Odpowiedz
  • 0
@sanglier: jak są wygodne i tobie się podobają to bierz, sprzęt Decathlon ma ok. Nie sprzęt odgrywa rolę a umiejętności, na początku warto mieć miękkie buty a te są średnie ale dzięki temu dłużej pojeździsz.
  • Odpowiedz
  • 0
@sanglier: szukaj butów AM lub AR. Mają być dobrze dopasowane i z jak największym flexem.
Te z decathlonu będą ok na początek ale ale jak chcesz coś coś na więcej niż dwa sezony to szukaj z większym flexem. Chyba że maks Twoich ambicji to skręt NW na niebieskiej trasie.
  • Odpowiedz
  • 0
@pepedros sam początki narciarstwa stawiałem na butach z jedną klamrą co miały flex w okolicach 110 i książka balet na śniegu u boku, więc kierowanie się głównie jednym wskaźnikiem jakim jest twardość jest dobra dla ludzi z marketingu. But przede wszystkim na dobrze leżeć i nie powodować że pół dnia się chce przesiedzieć w barze. Z Decathlonu w ciemno mogę polecić rowery MTB i sprzęt narciarski bo cena/jakość stoi na przyzwoitym
  • Odpowiedz
@sanglier: Idź do dobrego sklepu z dobrym doradcą i przymierz kilkanaście par. Nie mówię żeby tam kupować, ale zobaczysz różnice. Jeden rozmiar to nawet u tego samego producenta inna "wielkość" zależnie od modelu, a co dopiero pomiędzy producentami...