Wpis z mikrobloga

Pytanie dla posiadaczy #dji #mavic AIR.
Jak to faktycznie wygląda z tym zasięgiem ?? Z tego co czytałem to wiadaomo że na CE jest kaplica, ale w trybie FCC ?? Poczytame trochę na necie, obejrzałem filmy na YT i zgłupiałem :(, są komentarze że po 200m zrywa (FCC) inni opisują że spokojnie 2000m. Cały czas się zastanawiam nad kupnem tego maleństwa ale się waham. Dodam że nie chce robić uprawnień VLOS.
#drony
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@felixos: Nie mam doświadczenia z innymi DJI, ale mając Aira jest słabo. Wrzuciłem go w FCC i tak średnio bym powiedział. Raz nad lasem, na zupełnym odludziu, odleciałem na 3500. W pobliżu zabudowań, 200, 300m i zaczyna się zacinać obraz, wyskakują komunikaty o słabym zasięgu i nie da się normalnie latać.
  • Odpowiedz
@yggdrasil: Przez takich jak ja czyli jakich ?? Nic nie zrobiłem jeszcze tylko prowadzę rozmowę a Ty już mnie osądzasz o całe zło ? Sugeruje wyciągnać kija z d--y ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@yggdrasil: Pytam się o sprzęt bo Mavica Air jeszcze nie mam, pozatym nie szkodzę środowisku droniarzy bo przed każdym lotem sprawdzam w jakiej stefie się znajduje, przejrzę sobie AUP danej strefy a nawet sprawdzę KP. Nie traktuj wszyztkich jak januszy co chcą drona żeby pokazać somsiadowi.
  • Odpowiedz
@felixos: zwykłe wifi więc zawsze będzie lipa, szczególnie podatność na zakłócenia jest duża i stąd tak wielkie różnice w zależności od terenu. FCC zawsze pomoże ale szału i tak nie będzie.

A skoro i tak nie latasz zgodnie z planem to nie lepiej po prostu wziąć mavica pro i latać z zasięgiem jak pan? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Wu70: No własnie latam zgodnie z planem, ale są sytuacje awaryjne i wtedy zasięg ma znaczenie. Mam kilka dronów ale każdy ma słabą kamerę. Ten mavic miałby być mobilnym aparatem żeby porobić sobie zdjęcia z wakacji i okolic. Nie mam zamiaru nim latać żeby zobaczyć co słychać w innym mieście ( ͡° ͜ʖ ͡°)