Wpis z mikrobloga

Cześć, jest tu ktoś, kto bardzo ogarnia klasyczne obuwie i byłby w stanie mniej więcej ułożyć ranking od butów najlepszych jakościowo do najgorszych?
Crockett & Jones, Meermin, Loake, Yanko, Alfred Sargent, Tricker's, Tod's, Herring, Herring Carnaby, Allen Edmonds
#modameska #klasycznaelegancja #buty #klasycznebuty
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 3
@becauseimbatman Może w wolnej chwili w detalach, ale tutaj marki mają różne linie. Niska, a wysoka linia Meermina to różnica, u Loake jeszcze wieksza różnica między najwyższą, a najniższa.

Ogółem na górze dałbym najwyższa linie AS i CJ, potem As/Cj/Trickers, wysoka Meermina, As dla Herringa, Yanko/wysoka Loake
  • Odpowiedz
  • 0
@DeoLawson A co takiego w 1880 by plasowało wyżej? Nie wiem jak ten Export Grade, czy cokolwiek ciekawszy.

Mówię oczywiście w praktyce, nie marketingowym bełkocie
  • Odpowiedz
@Xune: Nie no, jestem laikiem w kwestii butow i to zwykle pytanie, nasłuchałem się że loake to nadbuty i wgl. Natomiast co do yanko że szybko się zużywają. Wszystko to były raczej szczątkowe opinie. A co polecasz na entry level ?
  • Odpowiedz
@becauseimbatman: Ogólnie to Sargent i Johnes są uważane za lepsze niż Meerminy, Yanko i Loake, ktore jako tako sa podobne jakosciowo. Todsy glownie leca na swojej renomie, ale ich butow nie kojarze za bardzo to nie oceniam, slyszalem tylko duzo narzekan ze to nie to samo co kiedys.

Oczywiscie sa rozne modele, skory, kopyta i kazdy moze miec inne odczucia, ale nie ma co ukrywac ze te bardziej "globalne" marki
  • Odpowiedz