Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki spod tagu #pixelart i #gamedev
Chciałem wam pokazać coś nad czym pracuję od kilku dni. Może znacie grę NIUM, która posiada bardzo ciekawy styl graficzny, który śmiało można nazwać trójwymiarowym pixelartem. Technika jest prosta i stara jak świat, ale tworzenie tego typu grafiki przewyższa upierdliwością dzierganie na drutach. Kończąc już - pracuję nad edytorem, który ułatwiłby tę czynność.

ps: nie - to nie są voxele.
rezoner - Cześć Mireczki spod tagu #pixelart i #gamedev
Chciałem wam pokazać coś nad...

źródło: comment_yaLctrd9OGcYtzuLYF37lCe7ieITeBsu.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
@ewolucja_myszowatych: Jak ktoś ma rękę do pixelartu i chce pracować w niskiej rozdzielczości to modelowanie, rysowanie tekstury i ustawianie UVki jest dużo bardziej pracochłonne. Postaci i animacji w tym moim edytorze i tak nie zrobisz więc nie obędzie się bez 3d, albo ręcznego rysowania sprajtów.
  • Odpowiedz