Wpis z mikrobloga

@NdFeB: jak nie pałujesz na zimnym, to nic mu nie będzie ;) lej dobry olej (ja zawsze jak znajomy kupi samochód do robię zestaw płukanka+olej Eneos/Liqui moly/Motul/Valvoline + CeraTec od Liqui Moly), zmieniaj na czas i tyle. Ewentualnie sprawdź termostat, drożność zaworu EGR, ale myślę że on tak ma i już ;)
@Pangia: niby nie powinno mieć znaczenia, bo termostat i tak puści płyn dopiero przy temperaturze roboczej (np
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pangia: no tak, nawet akurat Chris nagrał o tym materiał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale z tym pędem powietrza też nie przesadzajmy - po drodze jest skraplacz klimy, chłodnica, wentylator a zasłanianie całej chłodnicy całkowicie to też nie jest dobry pomysł - ja zawsze zasłaniałem z pół, żeby jednak jakieś powietrze tam przepływało. Więc myślę że ten pęd powietrza można zmarginalizować.
@NdFeB: mobile z tańszych ponoć
nawet akurat Chris nagrał o tym materiał

@Odczuwam_Dysonans: Kto? No i nie mówię o zasłanianiu całej chłodnicy, a tylko wlotu powietrza na nią. Inaczej nie tylko nie będzie na nią wiało, ale też nie będzie miała jak odprowadzić ciepła.
@Odczuwam_Dysonans: A nie wiem, ja nie oglądam youtuberów w ogóle. Tylko dwa filmiki tego gościa z Blogomotive: ten o dofinansowanej E90 chyba w dieslu i odcinek ze Sprinterem, bo Sprinter jest król vanów jak lew jest król dżungli.
@Pangia: ja nie oglądam za dużo, bo mechaniki to ja mam dość na codzień, jak już się dokształcam to raczej czytam :P a Blogomotive niestety nie mogę słuchać, podobnie łysego z warkoczem z "fanów 4 kółek" czy jak tam się zwą. Teraz chyba trzymają poziom, ale na początku gość się wypowiadał jakby wiedział wszystko, a sam dopiero ogarniał podstawy + strasznie jojczał że nikt go nie ogląda. No, zniechęcił mnie, a