Wpis z mikrobloga

Czytam ostanie FAQ odnośnie reworku CV i aż kilka razy musiałem przeczytać te same zdania.

Odnośnie wprowadzenia automatycznego uruchamiania naprawek i innych używajek.:

While playing reworked CVs, it's pretty simple - it makes no sense to wait for a second fire


Robią z ludzi idiotów, a najbardziej z tych najbardziej ogranych. Akurat ten aspekty grania CV i wstrzymania naprawy zalania/pożaru jest kluczowe zwłaszcza przy tierach 5-8 gdzie lotniska nie mają jeszcze aż tak dobrego AA i nalot wrogiego CV odbywa się w kilku falach (najpierw DB,potem TB lub na odwrót). Po reworku każdy squadron będzie miał 3 ataki, więc będzie jeszcze prostsze doprowadzenia wrogiego CV do zatopienia lub po prostu do utraty większej puli HP tylko przy jednym nalocie.

Gdy ta taktyka okaże się skuteczna, to na serwerze live gra na CV będzie w pierwszej kolejności polegała na jak najszybszym topieniu lotnisk w pierwszej kolejności.

Aż 32,1% osób testujących rework podobało się wszystko co widzieli w grze ( ͡° ͜ʖ ͡°) bardzo obiecujące dla producenta

Jedyne inne ciekawe elementy z tego FAQ i całego reworku to np.
- Samoloty będą mogły być dłużej niewyryte jak będą używały terenu (wysp) do chowania się.
- TB z długiego dystansu będą mogły niewykryte (!) zrzucić torpedy na przeciwnika .
- Możliwość unikania długiego ognia AA manewrując samolotami
- Rozbudowana mechanika zrzucania bomb AP aby wpadłą cytadela.

Gra tak na prawdę staję się bardziej skomplikowana niż była... a producencie cały czas chcą nam wmówić, że gra ma być bardziej dostępna dla większej ilości graczy. Dawno w przemyślę gier nie spotkałem się z takimi absurdami.

https://www.facebook.com/notes/world-of-warships-development-blog/cv-rework-faq/2257558527903815/?__tn__=HH-R

#worldofwarships
  • 5
@Mr_Aves: No bo dzisiaj własnie tak wyglada profil gracza. Gimnazjalista z kasa na premki ktore sa oczywiscie OP, i całość gry sprowadzajacej sie do łupania po 10-20 minutowych bitw po których następuje reset.

Ehhh, szkoda że NavyField padł ...
Równają poziom umiejętności do poziomu graczy konsolowych XD


@Mr_Aves: poprawiłem. ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

gra na CV będzie w pierwszej kolejności polegała na jak najszybszym topieniu lotnisk w pierwszej kolejności.


@Fusofuso: już mi się zaczyna ten rework podobać. ()

Całkiem spoko to wygląda od strony wizualnej (z perspektywy cv i okrętu broniącego się AA), ale powtarzalność jest dramatyczna.
@Fusofuso: ten rework to będzie na dłuższą metę anihilacja klasy CV. Na prawdę, dużo lepiej lotniom zrobiłby rebalans i poprawki aktualnego stanu - MM +/-1, poprawki UI, eliminacja strafe'a myśliwców, zmniejszenie różnic między potencjałem USN i IJN, ogólna korekta balansu.
Ale nie, trzeba zrobić nudne badziewie, które będzie się sprowadzać właśnie do jak najszybszego ubicia wrogiego CV.

Btw, ciekawe czy radar będzie potrafił wykryć samoloty, oczywiście przez wyspy. ( ͡°