Wpis z mikrobloga

@the_red: Jeżeli masz rower starego typu i tzw stery klasyczne a potrzebujesz zamontować inny (nowszy) mostek to tak - to się sprawdzi i do tego w sumie jest to przeznaczone (co widać po zmianie szerokości z 1 na 1 i 1/8 cala).
  • Odpowiedz
@the_red: jest ok . Tego się nie da inaczej zamontować. Mostek się nie musi o nic opierać w tym wypadku bo sam wspornik rozpiera się w rurze sterowej.
  • Odpowiedz
@KoIiber: to jest zwyczajna przejściówka ze sterow gwintowanych pod mostek ahead. Uwierz że nic w tym złego czy niebezpiecznego nie ma, choć oczywiście nie jest to rozwiązanie że tak powiem eleganckie.
  • Odpowiedz
@bibsz: Wiem co to jest, ale wiem też, jakie siły potrafią (za)działać na rurę sterową, główkę ramy, mostek, kierownicę i jaka jest różnica między stalą hi-ten, cr-mo, a amelinium. Do rekreacji i dla rowerzysty bez dużej nadwagi – spoko.
  • Odpowiedz
@bibsz: @KoIiber: Będzie jeżdżone tylko po asfalcie, żaden trudny teren, rowerzysta 70 kg.
Walory estetyczne nie grają roli. Priorytetem dla mnie jest zwiększenie wysokości kierownicy.
  • Odpowiedz