Wpis z mikrobloga

Nie polecam media expert, zostałem bez prezentu dla #rozowypasek () Co robić?

Prezentem miał być telefon, postanowiłem go zamówić wcześniej żeby nie mieć problemu na ostatnią chwile. Zamówienie złożone, telefon był już do odebrania 17 grudnia niecałe 100km odemnie (już wtedy był problem z dostępnością w niektórych miastach). Dobra, jaaaade! i co na miejscu się dowiaduje? Telefon powystawowy... ale bez śladów użytkownia, więc mówię dobra, pakujcie. Dowiaduje się, że jednak troche zejdzie bo muszą go zresetować (wywalić jakąś apke, która blokuje możliwość usuwania, instalacji itd.) Czekam, czekam z 30min i dowiaduje się, że nic z tego nie będzie bo może to zrobić tylko serwis #huawei ... pierwsza myśl "to po co piszecie, że jest gotowy do odebrania (°° " Jestem przeważnie spokojnym człowiekiem, więc podziekowałem i miałem wychodzić, ale gość zaproponował, że jeszcze posiedzi nad nim i zadzwoni jak uda mu się coś ugrać lub poinformuje, że niestety nic z tego. Oczywiście cisza i żadnej wiadomości.

Postanowiłem nie odpuszczać i znaleźć ten telefon - trafiłem znowu na ich stronkę i jest! tym razem normalnie dostępny (można zamówić przez neta do lokalnego sklepu lub do domu), myślę bomba, bo nawet w lepszym kolorze niż poprzedni. W dodatku jest napisane, że gwarantowana dostawa przed świętami. Czekam znowu kilka dni, zamówienie się nie zmienia, próbuje się dodzwonić na infolinię, ale się nie udaje, aż w końcu dzisiaj, w wigilie, dowiaduje się, że telefonu nie będzie bo jest uszkodzony i nie możliwy do wysyłki.

Dziękuje media expert! Super obsługa klienta. Gorąco nie polecam.

Co robić? wydrukować różowej kartke z telefonem i powiedzieć, że poszukamy po świetach? Innego pomysłu nie mam, nawet małego zastępczego upominku.

dla mnie troche #afera :(
#zalesie
#smuteczek
#sklepyinternetowe
#obslugaklienta
#gownowpis
  • 7