Wpis z mikrobloga

@Kokardka_88: ja pierdziele, miałaś wypadek a tutaj januszowa dyskusja o bezpieczeństwie. Ja nie wiem jak można w ogóle takie bzdury gadać że stare auta były tak samo bezpieczne. Teraz milion poduszek napinaczy, domykanie szyb, automatyczne hamowanie dzięki radarom. Pewnie ze VW Up w zderzeniu z Dodgem Ramem ma mniejsze szanse wyjść z tego cało ale już np VW Polo z 2000 vs model z 2018 to są dwa inne światy. Oczywiście
@Kokardka_88: co z tego że poszło na pasażerów jak dzięki 12 poduszkom nic się im nie stało, nie mieli także zagrożenia że jakaś metalowa / plastikowa część, gałąź czy cokolwiek przebije ich na wylot, co może się stać w takiej toyocie która się złoży jak pudełko zapałek w zderzeniu z Volvo czy innym kilkuletnim mercedesem w cenie nowej toy. z salonu ¯\_(ツ)_/¯ nie mówię że nowe auta są złe i ludzie
@paprykarzszczecinski1: No ale chyba możesz powiedzieć o jakie auto chodzi, bo tak mnie zaciekawiło, że aż zacząłem szukać. Wiem, że stare auta mogą mieć nawet więcej poduszek niż nowe i masa robi różnicę, ale ciekawił mnie wynik testu EuroNCAP.
@RatKing tak samo jak na wielu filmikach z polskich dróg widzimy auto #!$%@? a żadna poduszka nie zadziałała, no ok wina czujnika. Ale ilu wbija hamulec do podłogi i blokuje tylne koła bo abs nie działa? A w nowym aucie co może się stać? Zwykle jeździmy autami do dwóch lat i wymieniamy na nowe. Stać nas po prostu.