Wpis z mikrobloga

Pierwszy raz próbowałem zrobić chargeback w Polskim Banku #pkobp #inteligo

@EkspertPKO: Na waszej stronie jest napisane

Postępowanie przy chargeback jest formą reklamacji. To szybki i prosty sposób ominięcia postępowania sądowego. Usługa chargeback przenosi większość obowiązków na agenta rozliczeniowego, sprzedawcę, organizację płatniczą i bank. Do Klienta należy tylko zainicjowanie samego postępowania poprzez zgłoszenie sytuacji i przesłanie dokumentów.

W dniu dzisiejszym dostaje odpowiedz na moją reklamacje:

Szanowny Panie,
Odpowiadając na Pana reklamację dotyczącą obciążenia rachunku w wysokości XX.XX PLN z tytułu operacji
zrealizowanej z użyciem karty w punkcie XXXX informuję, że Bank nie uznał Pana roszczenia za zasadne.
...
Z uwagi na fakt, że do dnia dzisiejszego Bank nie otrzymał stanowiska agenta rozliczeniowego, brak jest podstaw
do uznania Pana roszczenia.
  • 5
@EkspertPKO: odwołanie z mojej strony macie jak w banku, później pokręcimy Małysza na głównej.
Sytuacja jest bardzo dziwna bo termin rozpatrzenia reklamacji zbliżał się ku końcowi i w poniedziałek (17.12.2018 r.) wykonałem telefon na infolinie z pytaniem co i jak. Następnego dnia rano mam już odpowiedz na poczcie.
Tylko w mojej ocenie jakoś nie na temat, w stylu "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi"
@EkspertPKO: nawet najprostsza sytuacja was przerasta. Sytuacja jest trywialna, towar odesłałem i zwrotu kasy nie dostałem. W stacjonarnym sklepie firmy pracownicy dostają amnezji, infolinia milczy. Płaciłem kartą Visa, więc zgłosiłem chargeback na infolinii u was banku. Komplet uporządkowanych chronologicznie dokumentów podesłałem, sprawę opisałem i grzecznie na odpowiedz od was czekałem.