Wpis z mikrobloga

@bajzelwdomu: no to mocno zależy - ja jak widze jakiś chokepoint to po prostu staram sie rozmawiać i rozwiązywać problemy, wdrażać procesy, i jakoś to idzie do przodu.

Udało mi się (też wbrew swoim przekonaniom, ale ze względu na dane które dostałem) przepchnąć zrzucenie wsparcia dla Androida poniżej 6, na to nasi programiści odetchnęli z ulgą - testerzy zresztą też.

Jeśli oczekujesz że dostaniesz nagle wjazd na proda żeby zdeployować
  • Odpowiedz
Wystarczyłoby dodać czujnik który wyłączałoby podnośnik gdy czuje opór ale co ja tam wiem...


@yggdrasil: Obstawiał bym, że na 99% były czujniki nacisku w pojeździe (auto na górze => nie podnoszę) tylko jak woda zalała całą rozdzielnię to i sygnał z czujników szlag trafił.
  • Odpowiedz
@yggdrasil właśnie g---o wiesz, czym różni się opór od masy pojazdu dla takiego czujnika? Jak zdeterminować czy to opór czy może cięższe auto? Może masz na myśli matę na górnym pokładzie który ,,wyczuje samochód?
A może lepiej odsunąć windę od budynku zamiast się p-------ć z czujnikami?
  • Odpowiedz
@Rabusek: Nie zesraj sie tym deployowanym. Takich jak ty to pol swiatu, jestes Hindusem o bialej skorze i samozadowolenie nie wyglada dobrze.

Jak chcesz skonstruowac mechanizm blokujacy podnosnik w razie nacisku, jesli zwarciu i uszkodzeniu w trakcie powodzi ulegl czujnik? Jestes moronem. Ktos postawil tam za wysokie auto, klania sie zwykla instrukcja obslugi, a nie wyszukiwanie czolkpojntow i wdrazanie procesow k---a jego mac, pm-ie za 3 hinduskie rupie.
  • Odpowiedz
@Rabusek: Klasycznie, PM, ktory dostal nascie brutto i mysli, ze jest bogiem, albo przemadrzaly tester nerd korposzczur, ktory mysli, ze praca to cale zycie i ma sie za komandosa navy seals procesow rozwoju oprogramowania, bo potrafi w kolko klikac start i stop xD
  • Odpowiedz
@RatKing: czujniki zawsze projektuje się tak, żeby zezwalały na ruch, a nie odwrotnie. Zwykły tensometr po zalaniu wodą jeżeli nie złapałby błędu (a więc brak zezwolenia) to wykryłby ciężar przekraczający maksimum zakresu. Akurat nigdy nie wykrywałem samochodu na kołach, ale z reguły widziałem pętle indukcyjne, które już w ogóle są zatopione w asfalcie więc tym bardziej trochę wody im nie zaszkodzi.
A zalanie całej szafki ze sterownikiem najwyżej skutkowałoby zwarciem
  • Odpowiedz
@ShortyLookMean: Zezwalaly? A kto decyduje o braku zezwolenia? XD co to za nielogiczne brednie. Opisz to porzadnie, po inzyniersku, bo sie czytac nie da.

Podnosnik na 1 ma wg ciebie sie nie uruchomic? A jak wystapi brak zasilania, to ma sie podniesc? Wciaz widze problem w zalaniu sprzetu ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@RatKing: Właśnie to po inżyniersku się nazywa zezwoleniem zgodnie z PN-EN 60204. To odwrotność blokady.
Nie wiem skąd wziąłeś, że cokolwiek ma się samo podnosić, jeżeli przy braku zasilania poza nim ciągle nie ma zezwolenia na ruch.
  • Odpowiedz