Wpis z mikrobloga

Nikt nie patrzy w projekty praktycznie xd


@kebab-case: whaat??? XD za to kazdy uwielbia gotowe bilbioteki (najlepiej) open-source, frameworki js, nugety i wszystkie inne narzedzia, ktore znacznie przyspieszaja development :]

Mi tam nigdy nie przeszkadzalo jak ktos linkowal swoje repo na CV.
@kebab-case: Nie znam się, a wypowiem się.
@igorakowiec: Ja nie mam czasu na projekty po pracy narazie, ale zarzucę paroma pomysłami. Jeżeli apka desktopowa, to kalkulator sterowany głosem. Jeżeli apka webowa, to może coś z biblioteką SignalR, która idealnie nadaje się do tworzenia czatów lub gier.
Ja właśnie mam problem w tym, że sporo wiedzy a mało praktyki. Trzeba coś dorzucić do repo, a nie mam na nic pomysłu oprócz konsolowych wysrywów. Sam się nie wiem jak za to zabrać :D
@WhirPool: Przy użyciu SignalR+JS robiliśym właśnie a'la kalambury kurnikowe kiedyś na kole .NET'owym, ale to było dwa lata temu, wracam do programowania po "przerwie od życia" i nic nie pamiętam ;) Własnie chat + gra :D
Muszę coś pomyśleć i chyba rzeczywiście coś swojego zrobić. 3 raz w życiu całych podstaw i teorii od nowa już nie chce mi się ogarniać, pora odświeżyć praktyką. Niestety na studiach Java, Python, frontend, a nic tak mi nie podchodzi jak C# więc trzeba działać samemu.
@kebab-case: Może jak nie masz nic to nie pytają bo nie ma o co. Ja prowadzę sobie mały projekt open source, który jednak nie jest crudem i jest w miare duży. Ostatnio pytali o związane z tym projektem rzeczy chyba przez 30 minut.
@yggdrasil: Miałem i nie pytali, więc raczej nie ma zasady, że jak wpiszesz sobie projekty w cv to pytają o to¯\_(ツ)_/¯

Chociaż pewnie jakby się miało jakiś projekt z 1000 gwiazdkami na githubie to by zapytali xd
@igorakowiec: Nie ma co się rozwodzić nad teorią, chyba że dopiero zaczynasz. Dużo osób skupia się za bardzo na teorią, a piszą bardzo małą kodu. A praktyka i obycie z kodem jest najważniejsze.