Wpis z mikrobloga

@hralik: Jestem hazardzistą, nie gram od 4 miesięcy. Chciałem podzielić się tym jak sobie radzę z uzależnieniem.
Cierpienie bliskich, rozpad narzeczeństwa, ogromne długi, odizolowanie się od ludzi, niskie albo zerowe poczucie własnej wartości i brak chęci do życia to tylko pierwsze z konsekwencji dawnego postępowania które przychodzą mi do głowy. Na początku tego roku byłem na terapii w zamkniętym ośrodku, mój stan w tamtym czasie był tragiczny i desperacko szukałem czegoś co mi pomoże się ogarnąć. Terapia nie licząc kilku mitingów była pierwszym krokiem w moim kilkuletnim życiu jako nałogowiec do tego aby coś zmienić. Po powrocie z leczenia pełen entuzjazmu podjąłem radykalne kroki które miały mi pomóc w tym żebym nie wrócił już do grania. Niestety zapału wystarczyło na 2,5 miesiąca. Od maja wpadłem w mocny ciąg który trwał do sierpnia. Powinien się on skończyć tragicznie a co najmniej tym, że powinienem wylądować na ulicy. Stało się jednak inaczej.