Aktywne Wpisy
TeselACC +512
Dopiero dzisiaj dowiedziałem się że #pdk nie znaczy padaka tylko pozdro dla kumatych. Używałem tego źle przez lata. Wychodzi na to że ewidentnie nie jestem kumaty. Ale za to wiele wiadomości nagle nabralo sensu
#pdk #wstydliwewyznania #lepiejpoznonizwcale
#pdk #wstydliwewyznania #lepiejpoznonizwcale
harold97 +582
A pamiętacie laskę z Poznania co zabiło się o nią dwóch typów ?
Ile dostała na ,,psychologa" 100k xd
Kraj spermiarzy i cucków, pewnie nie jeden wpłacający marzył nocami jak ją ratuje z opresji a ta daje mu w nagrodę.
Tak to nie, nie nie pogardzam kołchoźnikami ale jak przychodzi co do czego to prawda wychodzi na jaw o normictwie
#blackpill #pieklomezczyzn #logikarozowychpaskow #logikarozowychpaskow #redpill
Ile dostała na ,,psychologa" 100k xd
Kraj spermiarzy i cucków, pewnie nie jeden wpłacający marzył nocami jak ją ratuje z opresji a ta daje mu w nagrodę.
Tak to nie, nie nie pogardzam kołchoźnikami ale jak przychodzi co do czego to prawda wychodzi na jaw o normictwie
#blackpill #pieklomezczyzn #logikarozowychpaskow #logikarozowychpaskow #redpill
wstępnie na przyszły weekend tj. piątek/sobota (14/15 grudnia) zaplanowana jest migracja na nowy silnik gry.
Prędkość Uni zostanie zachowana, natomiast zmieni się system walki - będzie identyczny jak w klasycznym OGame, więc symulatory dostępne na internetach będą spójne z grą.
RESETU NIE BĘDZIE. BAZA Z UŻYTKOWNIKAMI ZOSTANIE ZMIGROWANA NA NOWY SILNIK.
Ponadto postaramy się ściągnąć wyjadaczy z ogame1304.de czyli oficjalnego retro-universe które zostało wyłączone przez OGame ze względu na ilość błędów w ichniejszym silniku.
Zmieni się też wygląd na bardziej klasyczny, również zoptymalizowany pod ekrany urządzeń mobilnych.
Obrazek poglądowy w załączniku - finalna wersja będzie się delikatnie różnić od obrazka, zwiększymy jej czytelność.
W chwili obecnej testujemy w/w silnik, dopisywane są funkcjonalności oraz testujemy migrację by przebiegła jak najszybciej.
W najbliższym czasie znikną też dodatkowe statki i inne dodatkowe funkcje, by jak najbardziej zbliżyć się do retro OGame - wszystko to będzie praktycznie niezauważalne dla Was w obecnej fazie rozgrywki.
Jak to z planami bywa termin może ulec przesunięciu, będziemy informować na bieżąco. Nam też zależy na jak najszybszym jego wprowadzeniu.
Wiele osób pyta o pomoc, samouczek - pod tym linkiem poniżej znajdziecie większość informacji (ʘ‿ʘ)
FAQ, POMOC, SAMOUCZEK
Wszystkie inne pomysły mile widziane. Zapraszamy również na nasz serwer discord: LINK DO DISCORDA TUTAJ
Pozdrawiamy, Ekipa MirkOgame
#grajzwykopem #gryonline #staregry #gry #gryprzegladarkowe #mirkogame #mirkoogame #ogame #nostalgia
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@login-jest-zajety: Z ciekawości dlaczego kilka rzeczy jest napisanych bezpośrednio w c?
Aż tak duże różnice wydajnościowe są w porównaniu do napisania bezpośrednio w javie?
@package0x01: W C jest tylko silnik bitew, obstawiam że pochodzi z innego projektu niż reszta kodu
1. Jeśli napiszesz ten sam algorytm w javie, używając tzn Array of Structs, to java może zaalokować kilka razy więcej pamięci dla tej samej bitwy. W C potrzebujesz mniej pamięci, więc lepsze cache -> bitwy się symulują szybciej. Poza tym serwer jest tańszy :P
2. Jeśli użyjesz Struct of Arrays, to masz znowu problem z cache, bo dane jednego statku są porozrzucane po pamięci.
3. Kompilatory C po prostu generują
Komentarz usunięty przez autora