Aktywne Wpisy
![maciejj](https://wykop.pl/cdn/c3397992/maciejj_4fSbTi88de,q60.jpg)
maciejj +383
![hankshmoody](https://wykop.pl/cdn/c0834752/5f571fd4e517b71a6e7c0cb5f9fd556b2f9b0a614d3455a7e0abb5b81866839a,q60.png)
hankshmoody +15
#jedzzwykopem #gotujzwykopem #foodporn #australia
W Australii serio wpierd4alają kangury xD
Nie wiem czy brać i robić recenzje?
( ͡º ͜ʖ͡º)
Zanim przyjechałem to myślałem że to dla nich takie ważne zwierzę że pod ochroną czy coś, nawet w herbie jest a oni je wdupcają i traktują jak szkodnik xD
W Australii serio wpierd4alają kangury xD
Nie wiem czy brać i robić recenzje?
( ͡º ͜ʖ͡º)
Zanim przyjechałem to myślałem że to dla nich takie ważne zwierzę że pod ochroną czy coś, nawet w herbie jest a oni je wdupcają i traktują jak szkodnik xD
![hankshmoody - #jedzzwykopem #gotujzwykopem #foodporn #australia
W Australii serio wp...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/482e0fb1597a663277a0b1cce408f51f4fdf727675dda8adfba3097a46b8f7fb,w150.jpg)
źródło: temp_file7655879371426188121
PobierzCzy zjadłbyś kangura?
- no pewnie, czemu nie 87.0% (517)
- nie no w życiu, to dziwne 7.9% (47)
- nie wiem/nie jem mięsa 5.1% (30)
wstępnie na przyszły weekend tj. piątek/sobota (14/15 grudnia) zaplanowana jest migracja na nowy silnik gry.
Prędkość Uni zostanie zachowana, natomiast zmieni się system walki - będzie identyczny jak w klasycznym OGame, więc symulatory dostępne na internetach będą spójne z grą.
RESETU NIE BĘDZIE. BAZA Z UŻYTKOWNIKAMI ZOSTANIE ZMIGROWANA NA NOWY SILNIK.
Ponadto postaramy się ściągnąć wyjadaczy z ogame1304.de czyli oficjalnego retro-universe które zostało wyłączone przez OGame ze względu na ilość błędów w ichniejszym silniku.
Zmieni się też wygląd na bardziej klasyczny, również zoptymalizowany pod ekrany urządzeń mobilnych.
Obrazek poglądowy w załączniku - finalna wersja będzie się delikatnie różnić od obrazka, zwiększymy jej czytelność.
W chwili obecnej testujemy w/w silnik, dopisywane są funkcjonalności oraz testujemy migrację by przebiegła jak najszybciej.
W najbliższym czasie znikną też dodatkowe statki i inne dodatkowe funkcje, by jak najbardziej zbliżyć się do retro OGame - wszystko to będzie praktycznie niezauważalne dla Was w obecnej fazie rozgrywki.
Jak to z planami bywa termin może ulec przesunięciu, będziemy informować na bieżąco. Nam też zależy na jak najszybszym jego wprowadzeniu.
Wiele osób pyta o pomoc, samouczek - pod tym linkiem poniżej znajdziecie większość informacji (ʘ‿ʘ)
FAQ, POMOC, SAMOUCZEK
Wszystkie inne pomysły mile widziane. Zapraszamy również na nasz serwer discord: LINK DO DISCORDA TUTAJ
Pozdrawiamy, Ekipa MirkOgame
#grajzwykopem #gryonline #staregry #gry #gryprzegladarkowe #mirkogame #mirkoogame #ogame #nostalgia
źródło: comment_Rildquh8qyY2iTEczdcc0vj5ASRamD8E.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@login-jest-zajety: Z ciekawości dlaczego kilka rzeczy jest napisanych bezpośrednio w c?
Aż tak duże różnice wydajnościowe są w porównaniu do napisania bezpośrednio w javie?
@package0x01: W C jest tylko silnik bitew, obstawiam że pochodzi z innego projektu niż reszta kodu
1. Jeśli napiszesz ten sam algorytm w javie, używając tzn Array of Structs, to java może zaalokować kilka razy więcej pamięci dla tej samej bitwy. W C potrzebujesz mniej pamięci, więc lepsze cache -> bitwy się symulują szybciej. Poza tym serwer jest tańszy :P
2. Jeśli użyjesz Struct of Arrays, to masz znowu problem z cache, bo dane jednego statku są porozrzucane po pamięci.
3. Kompilatory C po prostu generują
Komentarz usunięty przez autora