Wpis z mikrobloga

Dobry wieczór,

wstępnie na przyszły weekend tj. piątek/sobota (14/15 grudnia) zaplanowana jest migracja na nowy silnik gry.
Prędkość Uni zostanie zachowana, natomiast zmieni się system walki - będzie identyczny jak w klasycznym OGame, więc symulatory dostępne na internetach będą spójne z grą.

RESETU NIE BĘDZIE. BAZA Z UŻYTKOWNIKAMI ZOSTANIE ZMIGROWANA NA NOWY SILNIK.
Ponadto postaramy się ściągnąć wyjadaczy z ogame1304.de czyli oficjalnego retro-universe które zostało wyłączone przez OGame ze względu na ilość błędów w ichniejszym silniku.

Zmieni się też wygląd na bardziej klasyczny, również zoptymalizowany pod ekrany urządzeń mobilnych.
Obrazek poglądowy w załączniku - finalna wersja będzie się delikatnie różnić od obrazka, zwiększymy jej czytelność.

W chwili obecnej testujemy w/w silnik, dopisywane są funkcjonalności oraz testujemy migrację by przebiegła jak najszybciej.
W najbliższym czasie znikną też dodatkowe statki i inne dodatkowe funkcje, by jak najbardziej zbliżyć się do retro OGame - wszystko to będzie praktycznie niezauważalne dla Was w obecnej fazie rozgrywki.

Jak to z planami bywa termin może ulec przesunięciu, będziemy informować na bieżąco. Nam też zależy na jak najszybszym jego wprowadzeniu.

Wiele osób pyta o pomoc, samouczek - pod tym linkiem poniżej znajdziecie większość informacji (ʘʘ)

FAQ, POMOC, SAMOUCZEK

Wszystkie inne pomysły mile widziane. Zapraszamy również na nasz serwer discord: LINK DO DISCORDA TUTAJ

Pozdrawiamy, Ekipa MirkOgame

#grajzwykopem #gryonline #staregry #gry #gryprzegladarkowe #mirkogame #mirkoogame #ogame #nostalgia
Pobierz MirkOgame - Dobry wieczór,
 
wstępnie na przyszły weekend tj. piątek/sobota (14/15 ...
źródło: comment_Rildquh8qyY2iTEczdcc0vj5ASRamD8E.jpg
  • 43
@MirkOgame: O i otake ogame mi chodzilo :D a nie jekie gigacyklery, super gwiazdy smierci itp itd :D z drugiej strony expedycja moga zostac i megaplanety bazy z 350 polami :D
@package0x01:
1. Jeśli napiszesz ten sam algorytm w javie, używając tzn Array of Structs, to java może zaalokować kilka razy więcej pamięci dla tej samej bitwy. W C potrzebujesz mniej pamięci, więc lepsze cache -> bitwy się symulują szybciej. Poza tym serwer jest tańszy :P
2. Jeśli użyjesz Struct of Arrays, to masz znowu problem z cache, bo dane jednego statku są porozrzucane po pamięci.
3. Kompilatory C po prostu generują