Wpis z mikrobloga

@Zari: Ja osobiście lubię mody z podkręconymi obrażeniami i celnością, na przykład AMK do SoC czy Arsenal Overhaul do CoP, bo dzięki nim można całą grę przejść ze zwykłym kałachem, dwururką, ewentualnie Moist Nuggetem i z jednej strony nie odczuwać frustracji z powodu przeciwników łykających tonę ołowiu a z drugiej ekstremalnie łatwo jest zginąć i zużywa się mało apteczek i bandaży. Wada jest taka że NPC strasznie łatwo giną, na przykład
SGM 2.2

@Zari: Jedyny mod, którego byłem w stanie strawić. Tylko trzeba przebrnąć przez #!$%@?ę na początku (startujesz w Kordonie i praktycznie każda misja to schemat: idź na drugi koniec mapy -> weź jeden przedmiot -> wróć do pracodawcy -> dowiedz się że musisz iść znowu tylko jeszcze dalej -> wróć -> dowiedz się że nie masz hajsu żeby pchnąć fabułę dalej), ale jak już się wyturlasz do Zatonu… O #!$%@?.
@Zari: Dla własnego zdrowia pogrzeb w opcjach moda. Polecam zwłaszcza wyłączenie opcji krytycznego trafienia, bo inaczej nie dasz rady wyjść z Kordonu, zwłaszcza że jest zupełnie pozbawiona logiki w tej grze.
Dla AI nie jesteś ludzikiem, tylko punkcikiem, w którym się znajdujesz i z którym się należy jakoś komunikować, gdy odległość tego punkciku od NPC zmniejszy się do jakiejś zadanej wartości. Zależnie od twoich relacji z danym NPC, albo będą komunikować
@Zari: ja śmigam w Misery Last Day. Ale ściągnąłem parę tweaków z moddb, bo ekonomia to jakiś żart. + zawsze możesz dodać komendę w skrócie, coby mieć dostęp do spawnera - fajna sprawa, jak nie chcesz zaczynać znowu od zera (jak grasz duty czy freedom czy innymi to tak trochę słabo w kurtce biegać, skoro dołączyłeś do tej frakcji to chyba masz jakieś doświadczenie w Zonie).