Wpis z mikrobloga

Hej dzień dobry.
Sprawa jest. Narzeczona zamówiła w pewnej firmie papier do zaproszeń. Dodatkowo z usługa pocięcia. Powiedzmy ze to papier A150. Następnego dnia zmieniła zdanie. Chciała inny. Napisała wiec maila do sprzedawcy czy może zmienić zamówienie na papier B300. Dostała odpowiedz ze nie ma problemu. Wiec prosiła o realizacje. Dostała maila z faktura i prośba o przelanie kasy. Zapłaciła. Paczka została wysłana. Odebrałem ja wczoraj. Ale wysłany został papier B120 (całkowicie inny i cieńszy). Chciałem go zwrócić ale powiedziano mi ze zwrotów nie przyjmują bo papier jest specjalnie docinamy do naszego zamówienia.

Mogą tak zrobić? Uważają ze narzeczona miała fakturę i zapłaciła za nią co oznacza ze zaakceptowała papier jaki wysłali. Dla mnie to bez sensu. Skoro zamawiam towar A to nie spodziewać się ze zostanie mi wysłany towar B.

Pomożecie?
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach