Wpis z mikrobloga

@ThePawel: nie wiem czy Slime to taka konieczność. Ja nie używam, a po prostu kontroluję ciśnienie i nie wjeżdżam na duże krawężniki - na ten moment, odpukać, nic się nie dzieje na fabrycznych dętkach. Jak przyjdzie do wymiany to sypnę talku oraz zainwestuję w grubsze dętki. No i Slime Ci uświnić może koło ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ThePawel tak, co do baterii poczytaj o dod. Depty od discharge. Najlepiej baterie trzymać 50-95% pierwsze załaduj do pełna i potrzymaj baterie tak 4 h po napełnieniu do 100 będziesz miał pewność rozpoczęcia pierwszego cyklu od fabrycznego ładowania.
@Mortemek: bo trzeba wiedzieć do czego jest slime, oponę przebijesz tak czy siak, ale mając slime dojedziesz do domu zamiast nieść kilkanaście kg ;-)
Polecam wsypać do opon talk, albo mąkę ziemniaczaną. Tylny błotnik czymś podeprzyj, bo się ułamie (albo wspornik z drukarki 3D, albo tak jak ja zrobiłem ze starego błotnika od roweru wspornik z drutu), polecam wymienić łożyska w kołach (tył całkiem prosto, przód więcej roboty) (Tył:
28x12x8
Przód:
32x15x9), u mnie tylne padło po 500 km, a przednie po 1600 km. Zabezpiecz przewód od tylnego światła bo urwie się przy wtyczce albo przetrze