Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki

Kilka dni temu wziąłem urlop na 7 dni aby w tym czasie napisać książkę o tajemnicach branży reklamowej. 

Prace zostały zakończone. Mam książkę, mam tytuł, ISBN do wydania również !

W czasie tych 7 dni nie zajmowałem się w sumie niczym innym niż przelewaniem
myśli na papier i dzisiaj, dokładnie 7 dni po rozpoczęciu prac mogę śmiało stwierdzić, że książka jest zamknięta.

Od jutra zajmą się nią moje korektorki i około środy/czwartku książka będzie premiera.

Dla kogo będzie ta książka?

Dla wszystkich, których ciekawi co sensownego można napisać w tydzień ( ͡º ͜ʖ͡º)
Dla ludzi, którzy zaczynają w biznesie albo prowadzą swoją pierwszą firmę firmę
i wszystkich innych, którzy interesują się tematem mediów.

Powód napisania książki?
Wielu uważa zatrudnienie agencji reklamy za zbędny wydatek:

Zwykle to jest tak:

"Znam swój biznes kurłaaa, nie będą mi gówniarze mówiły co mam robić w swojej firmie, he he he.... Klienci som, to bendom"


Taki Pan też przychodzi po moje usługi gotów zapłacić naprawdę dużo, ale dopiero... gdy biznes już nie idzie i najczęściej jest już za późno na ingerencję. W książce starałem się wyjaśnić mechanizmy fundamentalne,
które możecie wykonać sami bez speca od mediów, aby w miarę sprawnie rozwijać swoją markę i nie wtopić.

Żeby nie było, to nie jest książka motywacyjna, delikatnie mówiąc nie przepadam za podejściem
"kim jesteś? "jesteś zwycięzcą" możesz być zwycięzcą, ale też możesz być bankrutem jak wyjdziesz ze strefy komfortu.

Jaki będzie format?
Na pewno PDF

Mobi i ePUB też są planowane, nie wiem czy od razu uda mi się je stworzyć.

Wesja papierowa?

Tak. Mam kontakt z firmą, która wydrukuje mi kilkadziesiąt egzemplarzy w zaledwie 3 dni od dostarczenia pliku do druku. Większość z ich pójdzie do moich klientów i rodziny, ale gdyby ktoś chciał taki egzemplarz to dajcie znać.

Okładka - ło panie... kto panu tak...

To było kilka minut, nie wiem czy będę coś w niej zmieniał, to jest sprawa drugorzędna, liczy się treść.

Droga się kończy, jutro wpisu nie będzie.

To była fajna podróż, bardzo dziękuję wam za wsparcie, uwagi, pytania.
Fajnie było pisać, gdy miałem świadomość, że ktoś czeka na relacje z pola bitwy.

Za to za kilka dni pojawi się cała książka.

==================Jeżeli chcesz być zawołany, gdy nadejdzie premiera ===============
=================== daj znać i zaplusuj komentarz pod spodem! ====================

#rozdajo #zbudujprojekt #mirekpisze #reklamakreatywna #marketing #tworczoscwlasna #mirekpisze #gry #czytajzwykopem

Dobrego wieczoru, dzięki że byliście!
Boomkin - Mirki i Mirabelki

Kilka dni temu wziąłem urlop na 7 dni aby w tym czasie...

źródło: comment_IgkMFem4oK0rO2WX51AwBVLTyqygHdNv.jpg

Pobierz
  • 19
@mohawk: Masz rację, powiem więcej. Przeczytaj "Pamiętnik rzemieślnika Stephen Kinga, gdzie king opisuje jak wielką pracę robią jego korektorzy. Bardzo dobra książka, otwiera oczy na to jak wygląda pisanie książek i jakie błędy się popełnia siedząc 8h nad jednym tekstem. Polecam serdecznie.
@Meritum: O kosztach powiem jak będę miał książkę w ręce, ale nie sądzę, że więcej niż dobry burger. Jestem zwykłym Mirkiem, który czasem pracuje z ciekawymi ludźmi przy różnych projektach. Kiedyś za granicą, a teraz w Polsce(z własnego wyboru). Czasem kręcę reklamy, czasem uczestniczę w crownfundigu, czasem tworzę kampanie reklamowe i tak jakoś to życie leci. Zawołam jak już będzie.
@Boomkin:

Okładka - ło panie... kto panu tak...

To było kilka minut, nie wiem czy będę coś w niej zmieniał, to jest sprawa drugorzędna, liczy się treść.


Mniejsza o wygląd, teraz mówię o podejściu:

Mówisz, że w marketingu pierwsze wrażenie nie jest istotne i ludzie nie kupują oczami i nie oceniają książki po okładce (dosłownie i w przenośni)? To jakaś nowa wiedza :) Zawarłeś to w swojej książce?