Wpis z mikrobloga

@michakasta: Problem ten mogą m.in. powodować nieszczelne wtryskiwacze lub reduktor, który puszcza gaz podciśnieniem. Łatwy test który można zrobić do zdjąć przewód podciśnieniowy reduktor-kolektor od strony kolektora i włożyć do butelki z wodą, celem zweryfikowania czy będą bąbelki. Kolejny test, jeszcze łatwiejszy ale dłużej trwający, to po prostu odczepić ten przewód od kolektora i zostawić samochód na noc bez podłączonego - zobaczyć jak rano odpali. Jak dobrze, to reduktor, jak problem
@adirys: przepłukałem wtryski póki co przed chwilą i po zgaszeniu nie zalało mi. Poobseruje teraz. Jak jest parwonik walnięty to chyba więcej jest symptomów, jak szarpanie, brak mocy, nierówna praca?
@Issac: 1. jak braklo mi gazu i jezdzilem na benzynie to problemu nie bylo. Jak zatankowałem gaz to juz mi pod dystrybutorem nie zapalil. 2. Jak nie chce zapalic, to zazwyczaj musze odczekac kilka minut i odpala od strzala