Wpis z mikrobloga

Miałam wczoraj dziwną sytuację z #booking ( #bookingcom ) - zarezerwowałam lokum na sierpień, tydzień w Budapeszcie. Generalnie cena nie była wysoka, to też jakoś zachęciło mnie do rezerwacji, jednak nie była to jakaś bardzo podejrzana kwota (koło 20 euro za noc), były inne pokoje w podobnej cenie. Zarezerwowałam, dostałam potwierdzenie z booking, nawet później maila od właścicieli z informacjami odnośnie rezerwacji, generalnie wszystko w porządku. WCZORAJ zonk, ponieważ wydzwania do mnie dziwny numer, francuski. Wyszukałam go w google, wychodzi na to, że to client service booking.com. Po powrocie do domu dostałam od nich maila, że niestety był błąd na stronie i cena za noc to 70 euro a nie 20 XD no kurde, chyba już kilka osób to zdążyło widzieć, w tym właściciel, skoro zostało klepnięte. Generalnie fajnie by było pojechać właśnie tam, bo podoba mi się lokalizacja, ale jeśli mają mi anulować rezerwację, czy da się dostać jakieś, kurde, chociaż przepraszam (czyt. kuponik do booking czy cokolwiek)? Bo trochę jaja, średnio profesjonalnie to wszystko wyszło, prawdę mówiąc na początku wyczuwałam #scam. Byliście kiedyś w takiej sytuacji? Jakieś pomysły? ()
PS. Moja teoria jest taka, że właściciele dopiero po mojej odległej rezerwacji ogarnęli, że w tym terminie jest festiwal spory w Budapeszcie, więc mogą zaśpiewać więcej kaski. Stąd to meandrowanie i dziwna komunikacja.

#podroze #podrozujzwykopem #budapeszt #wegry #oszukujo
  • 3
Nic raczej nie zrobisz. Anulowali rezerwację pół roku wcześniej więc nie jest to jakaś sytuacja w której zostajesz bez noclegu, zniżki raczej nie dostaniesz, gospodarze może i wyślą ci jakiegoś maila z przeprosinami, ale na więcej bym nie liczył.
Jak chcesz możesz skorzystać z mojego linku, który daje zwrot 60zł po zrealizowaniu rezerwacji.
https://booking.com/s/67_6/02c4f08c
@cebulepotargalwiatr: a z booking nie działa trochę tak, że jak właściciel anuluje to ma obowiązek ogarnięcia podobnego noclegu w podobnej cenie i lokalizacji, czy jakiejś kwocie wyrównującej? Ogólnie działałbym już zinch serwisem i nie zgadzał się na żadne własne anulowanie przy zachęcie właścicieli