Wpis z mikrobloga

via Android
  • 1
@ziemniag jedyne z czym mozna sie zgodzić to monopol na samochody zasilane benzynami i ropa. Co do dpf to mniej wiecej jakbyś miał szlifierke oscylacyjna i mówił że oni chca wyciągnąć od nas kasę przez wymianę filtrów w masce ochronnej bo przecież bez tego też da sie polerować. Gość zupełnie nie wie jak działa filtr DPF noe wie jaka jest jego istota - kompletnie omija problem, nie wie co to jest
  • Odpowiedz
@Gent: jestem przerażony twoim przerażeniem , pisze prawdę o tej pseudo ekologi i tyle , adblue - to musi być jakaś wiedza tajemna , zdradzisz nam nie oświeconym ten sekret ?( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@sailor_73: #!$%@?, nie przytoczę własnych badań analizy spalin, ale widzę naoczną różnice w ciężarowkach.
Jak miałem samochody euro 3 i 4 bez adblue to były bardzo widoczne czarne spaliny, odrazu gryzące. Teraz mam jedno euro 5 i reszta euro6, z adblue i możesz butować im ile chcesz, a i tak ( naocznie) z wydechu leci tylko gorące powietrze. Dużó dłużej da się mieć tez odpalone auto na hali bez wyciągu,
  • Odpowiedz