Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@Kamil32123: najgorszy problem większości aut to mechanicy papraki, smutne to ale prawdziwe. Jedno auto ludzie potrafią wozić od jednego do drugiego i każdy co innego "naprawia" przy okazji coś #!$%@? a później jest taka kumulacja, że już nic nie działa. Początki common raili były ciężkie dla naszych kowali, póki się nie psuło to OK ale jak zaczęło to masakra, teraz tak na prawdę nawet ten 1.9dci nie jest jakiś straszny.
  • Odpowiedz
@elemenTH toć jak lud wymieniał olej co 30.000km bo tak zalecał producent to nic dziwnego. Nawet 1.9tdi miałby dość. Jak auto dobrze serwisowane to i 1.9dci będzie dobrym przyjacielem.
W rodzinie jeździ taka laguna właśnie 1.9dci, od nowości do dzisiaj wymieniane rzeczy eksploatacyjne plus pompa paliwa. Ale po 450 tys km przebiegu miała prawo. Tak mi sie wydaje.
  • Odpowiedz
@Kokardka_88: tylko 1.9 wszyscy znali, potrafili naprawić młotkiem a jak weszli silniki na CR w dodatku takie, do których obsługi trzeba było komputera dedykowanego a nie kabla za 20zł to się zaczęły schody. Weź jedź do mechanika czymś innym niż VAG np. reno albo peżotem to masz 99% szans, że nie mają clipa/lexii do nich więc gówno zrobią z automatu.
  • Odpowiedz
@elemenTH mam 407 więc wiem co to znaczy. Pompa wali opiłkami ale oni by pierw wycieli filtr fap, potem wywalenie egr a potem pomyślimy co dalej. Pompa nie nabija cisnienia, wchodzi w awaryjny i wypala fap. Najłatwiej go usunąć. Mechanicy jego mać.
  • Odpowiedz
toć jak lud wymieniał olej co 30.000km bo tak zalecał producent to nic dziwnego. Nawet 1.9tdi miałby dość


@Kokardka_88: O to to! Mam ja renault megane z 1.9 dti i tam w instrukcji jak wół pisze żeby lać co 30k. Jaki silnik to przeżyje? Leję co 10k ten olej.

Swoją drogą w tej megance to pancerna skrzynia biegów jest. Z winy mechanika jeździłem bez oleju i przeżyła to skubana.
  • Odpowiedz