Wpis z mikrobloga

Widzę na infolinii macie same ameby umysłowe więc może tutaj się ktoś wykaże z dobrej strony.

#rozowypasek dokonał płatności za pomocą BLIKA za internet w ICOK. Z racji iż w rubryce płatności widniał napis o błędzie płatności dla telewizji, to zapłaciła sam internet na kwotę 70zł. Myślimy może błąd w systemie zapłacimy później. Dziś otrzymujemy informację o zaległości 70zł ! Co się okazuje ? Mamy nadpłatę 35zł za telewizję której nie zapłaciliśmy bo nie było takiej możliwości !

Ale jest zaległość 70zł za internet. Nawet jeśli dokonała płatności na 70zł, a TV to koszt 35zł to ile powinna wynosić zaległość ? No 35 tak ?A nie ponowne 70 !

Druga sprawa skoro zaznaczam opcję płatności za internet to chcę rwa jego mać zapłacić internet a nie magicznym cudem mieć zapłacone TV i zaległość bo Wam tak jest prościej tym bardziej że jest możliwość podzielenia płatności ! No nie uwierzycie ale niektórzy dzielą w ten sposób opłaty .

Albo to my mamy problem z liczeniem i obsługą waszej crapowej strony albo Wy kręcicie jakieś manewry i później kto nie odbierze telefonu na infolinii to nic nie wie.

Wołam @Specjalista_Cyfrowy_Polsat

#zalesie #cyfrowypolsat #oszukujo
  • 1
@5MinutWolnosci: Bardzo przepraszam za powyższe niedogodności. Z poziomu tej strony nie posiadam wglądu do Twojego konta abonenckiego. Najlepiej będzie, jeśli zapiszesz w tej sprawie formularz zgłoszeniowy dostępny po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK). Wówczas nasi konsultanci będą mogli dokładnie zweryfikować Twoją sytuację.