Wpis z mikrobloga

@PiewcaPozogi92: moja hipoteza jest taka. Teoretyczny GTX 2080 Ti wystarczyłby do każdej gry w 4K 60FPS. Więc jak by nVidia miała zachęcić do kupna generacji 3xxx? No ciężko, ciężko.

No to wpadli na pomysl: zróbmy coś, co prawie nie wpływa na wygląd grafiki a cofa nas w wydajności do epoki 1080p 30FPS! Dzięki temu przez następne 5 lat będzie można powtórzyć wędrówkę do 4K 60FPS po raz drugi!

Teraz sądzę, że
@FLAC: @PiewcaPozogi92: Co im by to dalo? Tak naprawde nic. Nie kupisz 3080ti dla lepszego RT tylko dla ogolnej (najlepszej) wydajnosci. Dokladnie tak samo jak w przypadku 2080ti.
Ludzie ich nie kupowali dla RT. W nastepnych moglo gy nie byc RT, a byla by wydajniejsza od poprzednich i ludzie tez kupia. Liczy sie wydajnosc. Sa ludzie ktorzy potrzebuja najwyzszej wydajnosci i tacy ludzi kupuja topowe karty NV (bo amd to
Byłyby jaja, gdyby AMD wypuściło zmodyfikowaną Vegę która ma wydajność RT 2-3 razy większą od RTX 2080 Ti xD pięknie by to ukróciło plany nV krojenia kasy sztucznie ograniczając wydajność.


@FLAC: Ale wiaki sposób patrząc na to jak RT działa miałoby się to stać? xD

zróbmy coś, co prawie nie wpływa na wygląd grafiki


@FLAC: Ray Tracing bardzo wpływa na wygląd i jest najlepszą możliwą wersją oświetlenia jakie da się
@FLAC: @Zuben: @PiewcaPozogi92: Wow, jakie zaskoczenie, RT w BFV przystosowane do technologii RTX Nvidii, nie działa na kartach AMD, bo nie mają jednostek akcelerujących dla tej technologii. No kto by pomyślał. I jeszcze tyle osób nakręciło się pod twoim wpisem i rozpisało kilka linijek bzdurnych teorii. Serio ktoś wierzył, że to będzie działać, w dodatku szybciej?

Raytracing da się odpalić na prawie każdym nowym GPU, ale po pierwsze nie