Wpis z mikrobloga

Siema. Chciałbym zacząć przygodę z motocyklami. Nie mam żadnego doświadczenia ( może z dwa razy się przejechałem na simsonie kolegi 10lat temu)
Zastanawiam się czy najlepiej by było kupić 125ccm i zrobić jakiś kurs jazdy (podobno jest coś takiego. Może ktoś jakiś poleci?) czy zrobić prawo jazdy i szukać czegoś o większej pojemności #motocykle #motomirko #motocykl
  • 16
@Atom55: a gdzie chcesz jeździć? 125cc jest idealny do miasta, za miastem możesz narzekać w przypadkach, w których trzeba wyprzedzić inne auto, ale jeśli nie przeszkadza Ci jazda 90 km/h za ciężarówką to będzie ok i tak w uproszczeniu, sportowe 125cc pojadą np. 130 km/h, a inne rodzaje motocykli 100-110, z czego prędkość przelotowa tych ostatnich może wynosić ~80 km/h (+/-10km/h). Plus taki, że jak Cię motocykl znudzi, łatwo go sprzedasz.
@Hamza Jeździłbym głównie do pracy po mieście, czasem gdzieś poza miasto ale też nie jakieś długie trasy.
Zastanawiam się nad jakimś nakedem
@Atom55: @HetmanPolnyKoronny: sam mam 250cc, sportowy (pozycja bardzo wygodna, niemal wyprostowana bo tak mają 250-300-400cc sportowe), 120 km/h to 7500 obrotów, na obrotomierzy 12 lub 13 tysięcy, nie wiem przy ilu odcinka i te 120 traktuję jako prędkość przelotową. Podczas wyprzedzania jeszcze nie mam wprawy, ale jest ok, wiadomo, że chciałoby się mieć dużo większe przyspieszenie, a na 125cc bałbym się wyprzedzać auto jadące np. 80 km/h ( ͡°
Miałem w tym roku identyczną zagwozdkę. Wykupiłem jedna godzinę na placu (chcialem sprawdzic czy sie do tego nadaję i czy mam ten dryg) i efektem jest stojąca w garażu Inazuma 750 I prawo jazdy w kieszeni ;)