Wpis z mikrobloga

Nie wydaję mi się to możliwe do zaimplementowania w bardzo krótkim czasie. To raczej praca nad kulturą organizacyjną firmy. Polecam również prace A. Bilklego.
  • Odpowiedz
@Blob_Morderca: czy przeprowadzając zmianę będziesz na tym samym stanowisku co teraz czy będziesz umiejscowiona gdzieś obok w organizacji? Zaczalbym też od wywiadu z ludźmi co ich obecnie boli, bo natura jednak swoje zrobi i będą negatywnie nastawieni do zmiany, chyba że zobaczą że to pozwoli zazegnac ich obecne problemy
  • Odpowiedz
@Blob_Morderca cześć Jestem zielonką, bo w większości obserwuję, ale tutaj to mój temat więc chętnie pomogę. W mojej pracbazie zajmuję się tym na co dzień i to w różnych środowiskach, bo prowadzę firmę consultingową i wdrażamy ogólne pojętą filozofię Lean. Wrzucam adres strony którą prowadzimy ale zanim posypią się minusy to przejrzyjcie ją proszę i zobaczcie ile jest tam wartościowych rzeczy dla kogoś kto zaczyna. Mam nadzieję że na sam początek wystarczy.
  • Odpowiedz
  • 1
@elorapkebab bardzo dziękuję( ͡º ͜ʖ͡º) już wystąpiłam do pracodawcy z prośbą o dofinansowanie kursu i przejrzałam zawartość strony. Posiadam wiedzę teoretyczną niestety mam mało praktyki stąd potrzebuje pomocy. przeczytam polecana literaturę zanim będę nękać Wykopków (ʘʘ)
  • Odpowiedz
  • 0
@elorapkebab service center (inhouse), liczymy 100 osób ale jesteśmy częścią wielkiej korporacji. przegladałam etapy ( ͡º ͜ʖ͡º) Plan wstępny mam taki by zacząć od małych kroków (najlatwiejszego) ... czyli systemu sugestii pracowniczych.
  • Odpowiedz
@Blob_Morderca: Pomysł słuszny, ale musisz bardzo uważać. Coś co z pozoru wydaje się proste, w praktyce nie do końca takie jest. Tutaj akurat nieźle trafiłaś, bo też wspieramy takie inicjatywy mobilną aplikacją :D
https://problembox.pl/

Właśnie jesteśmy w trakcie pisania 2 artykułów w tym temacie.
1. 7 błędów przy wdrażaniu programu sugestii pracowniczych w firmach - taki antyporadnik