Wpis z mikrobloga

Miraski, kategoria Terraformacja Marsa.

Zagrywamy się ze współlokatorem od dwóch dni, ale mamy jeden problem. Na początku nie ogarnęliśmy, że w fazie akcji masz 2 akcje w sumie tylko myśleliśmy, że ma się 2 akcje na turę. Powodowało to, że terraformację kończyliśmy na 10 pokoleniu i przez całą grę mieliśmy niedobór surowców.
Dzisiaj odkryliśmy prawidłową rozgrywkę. Jednak przez to poza początkiem to właściwie nie mamy problemów z surowcami. W pewnym momencie przestaliśmy zliczać wszystko i skupiliśmy się jedynie na pieniądzach, ale i tak każdy z nas dysponował jakimiś 700 jednostkami M€. Nie wspominając już o ilości stali i tytanu co z bonusami dawało prawie drugie tyle.
Czy każdy się z tym spotyka czy dalej w to źle gramy i coś pomijamy? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#grybezpradu #gryplanszowe
  • 23
@krasnoludkolo: @SceptycznyKartofelek: @oko_strusia: Pomieszałem na początku, faktycznie. To co opisałem to jak wcześniej graliśmy :D
Teraz gramy tak. 2 akcje na fazę akcji, kończą nam się ruchy i przeliczamy surowce. Tylko jak wydać tyle surowców skoro potrafimy w fazie produkcji zarabiać po 60-70 samych M€. Jeszcze jak za karty płacimy tytanem i stalą to generalnie nam te pieniądze zostają. Jak jeszcze wziąć pod uwagę robienie lasów za roslinność i
@Kowal04: No to gracie źle ;). Faza akcji polega na tym, że gracz A wybiera, czy w swojej turze dokona jednej akcji, dwie akcje, czy spasuje. Po wykonaniu akcji lub spasowaniu kolejka przechodzi do gracza B, ktory rowniez wybiera czy wykona jedna akcje, dwie akcje, czy spasuje. Po wykonaniu akcji kolejka wraca do gracza A etc. - dzieje sie to do momentu kiedy obaj gracze nie wybiora akcji pas (która wyłacza
@Kowal04: Na 100% gracie źle :)

Macie po 2 akcje na zmianę, aż obaj spasujecie, ale surowce dostajecie tylko raz.

1. Dostajecie surowce.

2. Gracz jeden wykonuje 2 akcje.

3. Gracz dwa wykonuje 2 akcje.

4. Gracz jeden wykonuje ponownie 2 akcje (bez dodatkowych surowców, tylko to co zostało po poprzednich akcjach).

5. Gracz dwa wykonuje znowu 2 akcje.

6. Gracz jeden pasuje.

7. Gracz dwa wykonuje znowu 2 akcje (może