Wpis z mikrobloga

Gdzie wysłać pada do #ps4 na gwarancje? Ole Ole gdzie kupiłem czy do serwisu sony? Zostały mi jeszcze 3 tygodnie gwarancji. Pad byl w zestawie z konsola - rozumiem, ze odsylam sam pad? Dualshock v2 - przy naciskaniu L2 reaguje też lewy analog do góry - tak jakby zwierały obydwa obwody na płytce przy nacisnieciu L2. Chyba, ze ktos mial podobnie i mozna to w prosty sposob naprawic?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Szybki_Antek: wyglądał i działał jak nówka (działa do dziś elegancko), ale przyszedł bez opakowania więc stąd mój wniosek, że regenerowany. Tylko ja wysyłałem tego z zestawu z konsolą czyli czarnego. Nie wiem jak serwis działa jak np. wyślesz czerwonego
  • Odpowiedz
@Szybki_Antek: i jak przebiegła gwarancja? Ten wysłany to oceniasz, że był zregenerowany czy nowy bo czytałem gdzieś, że oni wysyłają nowe pady. Pytam bo sam jestem zmuszony im wysłać pada na gwarancję. Z góry dzięki za odpowiedź
  • Odpowiedz
  • 0
@callofjuarez21: Wysyłałem na rękojmię. Jak dobrze pamiętam to w załączeniu była faktura na naprawę pada (wystawiona na sklep i płacona przez sklep) w serwisie na kwotę 100zł - Wymiana lewej gałki. Nowego pada nie dostałem.
  • Odpowiedz