Wpis z mikrobloga

@KuliG: to za stare i za dużo żlopie, duża moc stosunkowo też więc za oc będę bulił ( ͡° ʖ̯ ͡°) poza tym rzadsze auto i ciężko znaleźć dobry stan co by nie wymagał dokładania drugie tyle, więc raczej się na to nie nastawiam, tak samo jak na żadne E46, audi
@GlGACHAD eksploatacja też nie jest droga bo części do opla są tanie, trzeba tylko znaleźć zadbany egzemplarz. Swoją mam już 2 lata, i praktycznie tylko olej i filtry co 10 tys km - wersja 2.0t 170 koni, ale szukałem ponad pół roku
@GlGACHAD: uparłem się że musi być gtc turbo a mało ich jest(no i część egzemplarzy to były zajazdy albo po dzwonie takim że miernik skalę gubił) no i o wyposażenie mi też chodziło - nie chciałem golasa. Z mniejszych silników masz do wyboru:
- 1.4 90 koni - muł totalny więc odradzam
-1.6 105 i 115 koni - nie jeździłem, wg opinii zbiera się lepiej niż 1,4 ale też nie ma
@GlGACHAD ta Astra jest fajna faktycznie ale Leon też ciekawa propozycja, najlepiej ostatnie wypusty 2004-2005 rok, przy silniku 1.6 16V 105 KM kasy Ci jeszcze zostanie sporo, przy 1.8T 180 KM to tak z 15k minimum trzeba liczyć, ale wtedy auto będzie miało pakiet zderzaków i progów FR/Top Sport co wygląda naprawdę fajnie.
@20VT: leonkami sie interesowałem od dłuzszego czasu i minus jest taki ze fr i top sporty to w większości troche dres wozy od mlodych kierowców (takich jak ja xd) i są dosc mocno zajechane, do tego starszy rocznik , maks 2005 ktory i tak jest rzadki a jak juz jest to cena prawie 20k
Peugeot 406 coupe, piękna linia, bardzo wygodny. Za 15k masz zadbany, koniec produkcji z bardzo dobrym wyposażeniem. Do tego jest nieczęsto spotykany, ale to nadal 406 więc prawie każdy mechanik ogarnie