Wpis z mikrobloga

Udało mi się rozegrać kilka map i musze powiedzieć jest całkiem nieźle.

Rozgrywka najbardziej mi przypomina Battlefielda 4, chociaż sterowanie postacią jest trochę bardziej toporne przez co gra wydaje się mniej arcadeowa.

Mapy na pierwszy rzut oka wydają się całkiem duże, jednak mało w nich zróżnicowanych elementów i po kilkunastu minutach można już zapamiętać większość tras. Nie znam innych miast, więc powiem tylko że Warszawa jest naprawdę fajnie odwzorowana, w złotych tarasach przy dużej ilości graczy może zrobić się niezła rzeźnia ;)

Mimo że strzelanie jest bardzo przyjemne to niestety nie zauważyłem większych różnic między brońmi (tej samej klasy) ale też nie mialem okazji żeby przetestować wszystkie, bo loadouty tworzy się tylko w menu głównym (duży minus) i musiałbym wychodzić z rozgrywki. Dla niektórych dużym plusem będzie duża ilość "doczepiajek" do broni.

Grafika na 1080p MED nie rozpieszcza, co prawda nigdy w grach online nie potrzebowałem super jakości, jednak mogli się bardziej trochę postarać. Na leciwym 4570 + GTX 660 + 16GB momentami są spadki płynności, szczególnie gdy wyświetlany jest obszar mapy gdzie jest dużo elementów które się palą.

Podsumowując to spodziewałem się gry w stylu tych azjatyckich FPSów (zainstaluj, zagraj, zapomnij) a znalazłem całkiem ciekawie zapowiadającą się niskobudżetową alternatywę dla BFa. Mam nadzieje że gra się utrzyma i twórcy wezmą sobie do serca wskazówki społeczności bo widać że brakuje im doświadczenia w pracy przy FPS-ach.

#worldwar3 #ww3 #fps
  • 6
  • Odpowiedz
@kelso: Szkoda tylko że nie ucieli mapek, żeby gracze sie czesciej spotykali. Chcieli na premiere wszystko wrzucic, tylko mapki nieprzystosowane na tak malo graczy.
  • Odpowiedz