Wpis z mikrobloga

Czy są tutaj osoby które z #gamedev przerzuciły się na #programowanie niezwiązane z grami? Ciekawi mnie powód. Czy było to z powodu wypalenia, praca nie była przyjemna czy może chęć zarabiania więcej. Wydaje mi się że gamedev to jest dla osób których to kręci ale nie znam się ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Taka rozkmina ponieważ premierę ma niedługo rdr2 i było głośno o crunchu gdzie pracownicy pracowali 100h tygodniowo.
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@DoubleWu: zalezy co chcesz robic, jak znajdziesz spokojna robote gdzie nie ma dyzurow, telefonow podczas awarii w nocy i weekendy to mozesz robic. Wiadomo w gdev jest inne podejscie jesli chodzi o stabilnosc, bezpieczenstwo niz wydajnosc niz w innych dzialach ale ogarniesz, bo watpie zebys tam skrypty w LUA pisal.
  • Odpowiedz
@Cilthal: No taka zwykła ciekawość, ja dopiero się uczę ale będę raczej podążał w stronę gamedevu. Teraz się tym interesuję ale kto wie co będę myślał jak przepracuję w branży z 5 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@DoubleWu: wiesz mozesz robic cos w kierunkach innych jako projekty, a pracowac w gamedevie pozniej gamedev zostawiasz i to wygodna opcja. A jaka chcesz sie teraz w gamedev bawic to masz tyle otwartych silnikow dostepnych chociazby openarena (na silniku Q3) itd. ze mozesz ktorys rozwijac zawsze to niezle w CV wyglada.
  • Odpowiedz
@DoubleWu: nadgodziny/crunche + przez fakt, ze programisci chca robic gry to mozna im przez to mniej placic (bo i tak przyjda). Wynikowo pracujesz dluzej, ciezej i za mniejsze pieniadze niz przy tym "zlym biznesie". Jak sie okazalo rzeczywistosc nie jest taka, jak ja opisywali ludzie z gamedevu, ze to tylko kolejna formatka/crud i raport bo nadal mozna miec w "tym zlym biznesie" frajde z kodowania. No i nie niszczysz sobie
  • Odpowiedz