Aktywne Wpisy
dziobnij2 +28
Jestem do tego stopnia przestraszonym, życiowym nieudacznikiem, że przez 34 lata życia ani razu nie zagadałem do dziewczyny. Dosłownie, ani razu przez 34 lata.
#przegryw #przegrywpo30tce
#przegryw #przegrywpo30tce
Ponad trzy miesiące temu kupiłem przedmiot w sklepie internetowym. Zapłaciłem przelewem. Na drugi dzień dostałem info o dokonaniu zakupu i dane odnośnie zamówienia i konto do przelewu.
Gdzieś dopiero po 2 tygodniach dostałem info, że status zamówienia się zmienił na "w trakcie realizacji", czyli kasa doszła.
Niestety byłem na tyle wyrozumiały, że dopiero po ponad miesiącu wysłałem maila do sklepu z zapytaniem "gdzie ta przesyłka i poproszę o dane przewozowe jak już wyszła". Odpisali znowu i prawie 2 tygodniach, że "niestety nie mogą zrealizować mojego zamówienia i będą musieli je anulować oraz zwrócą mi pieniądze na konto.
Mija już drugi miesiąc od ich ostatniego maila a kasy nadal nie zwrócili. Wczoraj wysłałem do nich maila, w którym zażądałem natychmiastowego zwrotu pieniędzy i uprzedziłem o wezwaniu przedsądowym na piśmie do zwrotu jeśli w ciągu 7 dni tego nie zrobią. Póki co zero reakcji. Co jeszcze mogę zrobić i czy jest jakiś wzór pisma do wezwania o zwrot pieniędzy? Bo nie chce mi się szukać (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■). Może ktoś już miał podobną sytuację i podpowie co i jak.
Chodzi o niewielką kwotę - 218 zł. Chodzi o zasady i spokojnie będę słał pismo poleconym jeśli mnie będą dalej zlewać a potem wezwanie poprzez UOKIK lub sąd. Sklep jest legitny, funkcjonuje od lat w Polsce i w Niemczech, znany w swojej branży i niestety znalazłem też na forach, że ciężko u nich z terminami ...ale prawie 4 miesiące czekania na zwrot kasy to lekka przesada.
#prawo #pytanie #pytaniedoeksperta #sklepyinternetowe