Wpis z mikrobloga

@DAMONSTER:

mod0000_MergedFiles\
modCompleteAnimations\
modEnhancedTargeting\
modESGO\
modFoodAndDrinksArentPotions\
modgrowinglongbeardV2\
modImmersiveSound\
modLoreFriendlyEconomy\
modMapQuestObjectives\
modNaturalTorchlight\
modNoDirtyLensEffect\
modNoHerbsOnMinimap\
modPreparations\
modUnseenMonsters\
@DAMONSTER: https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/2788

Mod jednego z devów, głównie poprawki, kusze nie ssą, zamiast 5 poziomów skilli są 3, nerfi euforię, towarzysze podczas questów zadają normalne obrażenia zamiast symbolicznych, pancerze na new game+ na start odblokowują arcymistrzowskie bonusy za zestaw, kompletnie zmienia działanie zestawu wilka, balansuje niektóre bezużyteczne umiejętności. Wszystko jest porządnie zrobione, działa w polskiej wersji i wygląda jak podstawowa gra, bardzo łatwa instalacja i deinstalacja nawet w połowie gry.
@DAMONSTER: też niedługo będę ogrywał wiedźmina po raz 3 i tym razem chcę użyć modów i zastanawiam się czy wziąć jako główny mod tego W3EE czy jednak tego od FCR3
z dodatkowych na pewno jakiś mod na lighting, better trophies i się zastanawiam nad takim, żę noce są bardzo ciemne, a przez to źródła światła są bardzo klimatyczne
@MerytorycznieNiepoprawny: jako, że chcę grać na maksymalnym poziomie trudności to czy ten