Wpis z mikrobloga

@KornixPL: pewnie cieknie uszczelką, zobacz czy nie dymi na niebiesko. Zazwyczaj cieknie uszczelka zaworów i miski olejowej.
Przy paleniu oleju wydech (a raczej zderzak nad wydechem) będzie też bardzo mocno osmolony
@KornixPL miałem jeździłem. Zapytaj ile oleju pali, bo z tymi silnikami jest tak że pierścienie się zapiekaja. Jak dolewa 1-2l co 10 tys to nie ma tragedii. Sprawdz podwozie(progi), kielichy i mocowania amorków czy nie ma rudej czy też nie było nic spawane. Zapytaj czy były wymieniane sworznie zwrotnicy, które występują na przedniej osi. Zwróć uwagę na pas przedni czy nie było tam nic dłubane czy drzwi się ładnie domykają i maska
@KornixPL jak bierze dużo oleju to pierścienie i panewki oraz planowanie głowicy komplet nowych oringow i uszczelek i uszczelniaczy zaworowych = 2-3 tys zł.
wykonania, to nie Japonczyk tylko bardziej taki Rover, brat mial kilka Hond a ta byla ewenementem, w ktorym podczas jazdy trzeba bylo lapac lusterko wsteczne ktore potrafilo odpasc, "pływające" zawieszenie nie do ogarniecia i taki smaczek jak gasnacy silnik przy wyprzedzaniu, w sam raz zamiast porannej kawy. Wszystko to w zadbanym egzemplarzu : wnetrze, blachai deał. Technicznie porazka. Jedyny plus byl taki ze wygodnie sie tym jezdzilo , cicho w srodku, dobrze
@KornixPL pasek. Łańcuch jest bodajze od 7 gen. Rozrząd kompletny z pompą wody cena 500-600 zł części z haparts do tego warto zrobić regulację luzów.
@b0Ls: auto bylo bez zarzutu , zadbane, wymienionych rzeczy nie znalazlby zaden przeglad przedzakupowy chyba żeby probować wyrwać wszystkie rzeczy z samochodu po kolei przy zakupie. Może faktycznie jakas wadliwa seria , poki co zdanie mam bardzo slabe, chetnie poznam opinie kogos kto jezdzil/jezdzi i cos moze wiecej powiedziec. Brat jest mechanikiem wiec tez ciezko mu wcisnac ulepa.