Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
Ech... jak to mawiał klasyk, "Szkoda strzępić ryja."
Mam 2 numery w Plusie (dokładnie to w Plushu ABO). Wczoraj koło 19 zauważyłem, że jedna karta sim nie ma zasięgu ( drugą ma ojciec więc nie mam jak zweryfikować czy tamta działa czy nie, ale zakładam że też nie), tzn w ogóle nie wykrywa sieci (a obok leży drugi telefon z Plusa - służbowy - i zasięg jest).
Dzwonię więc na BOK, tłumaczę sytuację + ścieżkę jaką w ciągu ostatnich paru miesięcy przebyły te numery (najpierw cesja obu numerów na mnie w lipcu, potem szybkie wypowiedzenie abonamentu w Plus i chwilowe przejście na kartę żeby w końcu móc przejść na ABO do Plusha).
Co się okazało, dział reklamacji (skladałem reklamację bo przy wypowiedzeniu z abonamentu z Plusa chcieli mnie wykantować na 2 miesiące okresu wypowiedzenia - udało mi się z pomocą pracownika salonu Plus wyjaśnić sprawę) mimo tego że już miesiąc byłem w Plushu i zapłaciłem abonament za pierwszy miesiąc przeprocessował moją reklamację sprzed 2 miesięcy i wyrejestrowali mi numery (wczoraj przed północą jak próbowałem gdziekolwiek zadzwonić to usłyszałem nagranie że muszę zarejestrować numer).
@Specjalista_Plus taki za przeproszeniem burdel w dziale reklamacji to odosobniona sytuacja czy normalka?
#plus #plush #zalesie
  • 6
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Dzieki za szybką reakcję, numer 273719. Wczoraj jeszcze telefon prywatny nie był mi tak bardzo potrzebny bo przecież zawsze mogę wziąć z niego numer i zadzwonić gdzies na służbowym. Problem sie pojawił dzisiaj rano jak sobie zdałem sprawę ze nie przyjdzie do mnie sms z kodem jak chciałem wykonać przelew w banku...
@Akuku69: ale widzisz, problem jest taki że ja już mam aktywny abonament.
Datami (mogłem się o parę dni pomylić, kluczowe daty lipcowe akurat są na pewno poprawne):

- kilka dni przed 20 lipca - numery zostają przepisane na mnie

- 20 lipca - idę do salonu Plusa, składam wypowiedzenie oraz od razu chęć przejścia na kartę w Plusie jak tylko zakończy się okres wypowiedzenia. Słyszę że wypowiedzenie zostało przyjęte (dostaję 'wniosek
@Ethenen: ja Cie rozumiem, poprostu system zapomnial o Tobie.
Ja tez przechodziłem to i bylo to dla mnie chore ze zostaje w tej samej firmie a musze zarejestrować numer. Poprostu brakuje nr pesel w ich systemie.
A teraz próbują to odkręcić