Wpis z mikrobloga

Moje ostatnie doświadczenia z firmą DHL przechodzą wszelkie moje oczekiwania. Nadałam paczkę, zapłaciłam blikiem. Kasa ściągnięta z konta, potwierdzenie, wszystko cacy. Brak kontaktu w dniu odebrania paczki.Dałam im jeszcze jeden dzień, bo zdarzają się różne rzeczy. Trzeciego dnia napisałam reklamację, podając wszelkie dane łącznie z numerem listu przewozowego.
Dostaję odpowiedź, w tytule mam numer mojej paczki a rozgarnięty pracownik 2 linii prosi mnie o numer listu przewozowego...
Odpowiadam grzecznie, że jest w tytule. Dostaje odpowiedź, że "Zlecenie zakończone jest - www, c, cas, ps, g". Cokolwiek to znaczy.

Piszę nową reklamację, gdzie inna, miła pani przeprasza za poprzedniego pracownika, lecz twierdzi, że moja paczka nie była opłacona, więc zlecenia nie ma.
Odpowiadam z załącznikiem potwierdzenia zapłaty. W ten sam dzień wciskam moją paczkę kurierowi, który przyjechał do firmy. Na szczęście poczciwy stały bywalec przyjął paczkę.

Kilka godzin później dostaję maila z informacją, że moja płatność zostanie zwrócona na konto z powodu niezrealizowania usługi. Miła pani z poprzedniego maila odpisuje, że mogę zgłosić reklamację po dostarczeniu paczki plus moja wiadomosc była przekazana osobie zajmującej się zdarzeniem, lecz nie odpowiada na pytanie czy moja paczka będzie wysłana, czy wróci do mnie.
Koszmar i niedowierzanie. Mam wrażenie, że rozmawiam z źle zaprogramowanym botem...

#dhl #kurier ##!$%@? #wtf #problemypierwszegoswiata ##!$%@? #reklamacja
  • 2
@tarou: skoro została zwrócona Ci kasa to możliwe że system płatności gdzieś coś zgubił i rzeczywiście płatność mogła nie dojść do firmy kurierskiej, w takiej chwili bym ich nie obwinial ale to tylko moje domyslenia, nie znam szczegółów. Czasami systemy płatności też mają problemy i coś gdzieś nie dochodzi.