Wpis z mikrobloga

Mirki grające na pianinie cyfrowym, klawiaturze sterującej - proszę o radę odnośnie wyboru klawiatury sterującej do 2000 zł (88 klawiszy, bardziej do muzyki klasycznej). Co do dźwięków - wykupiłem Studio Grand od XLN Audio (Addictive Keys). Posiadałem wcześniej poczciwe M-Audio Keystation 88es z półważoną klawiaturą i pedałem sustain. Jednak uznałem, że chciałbym jednak coś bliższego prawdziwemu instrumentowi, z w pełni ważoną klawiaturą, systemem młoteczkowym oraz... no właśnie - na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę? Znacie coś godnego polecenia?

Jestem początkujący (ćwiczyłem rok ale potem była przerwa do teraz) i chciałbym bardziej się na tym skupić, rozwijać. Szukałem trochę informacji w internecie ale albo są fora gdzie nie da się zarejestrować (Muzykuj pl np.) albo informacje są bardzo stare i nie wiem jak bardzo są aktualne.

Jeśli znanie jakiekolwiek strony, grupy na fb itp gdzie mogliby mi doradzić to będę bardzo wdzięczny! A będę jeszcze bardziej wdzięczny jeśli tutaj znalazła by się osoba z odpowiednią wiedzą.


#pianino #muzyka #naukagrynapianinie #kupujzwykopem #pytaniedoeskperta #muzykaklasyczna #klawiaturasterujaca
Pobierz MatthewDuchovny - Mirki grające na pianinie cyfrowym, klawiaturze sterującej - proszę...
źródło: comment_msId3LiCkkN8LKF0a7UWXQRlW4gYNTsy.jpg
  • 11
@JackSpaniels: z tych trzech podoba mi się M-Audio także ze względu na to, że mieści się w tej cenie oraz ma minimalistyczny, prosty wygląd bez suwaków co mi się podoba.
Doepfer LMK pod względem wyglądu odstaje znacząco ale rozumiem, że mechanizm jest znacznie lepszy tam - chociaż cena z tego co widzę też wyższa. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Bardzo dziękuję za propozycje!
@MatthewDuchovny: Najgorsze, ze pozniej faktycznie jest duzy przeskok cenowy. Jezeli chodzi o minimalizm i wykonanie to Kawai VPC1 jest baaardzo fajne bo jest wersja z klawiszami z przeciwwagami, 3 pedalami i innymi bajerami no ale to koszt 5-6k pln :((