Wpis z mikrobloga

pytanko bo nigdy nic w zyciu nie reklamowalam. Wyslalam miesiac temu a dokladnie 06.08 moje #nintendoswitch na gwarancje do sklepu #redcoon. 14 sierpnia, po moim mailu do nich dostalam informacje, ze pstryczek zostal przekazany do centrum serwisowego, dwa tygodnie temu jeszcze dzwonilam jaki jest status ale gosciu odpowiedzial, ze jak jest w serwisie to nie ma okreslonego czasu na naprawe i beda sie kontaktowac. minal miesiac i cisza. to normalna praktyka? nie ukrywam, ze troche sie niecierpliwie juz
  • 6
  • Odpowiedz
@Papasanbaba: no niby odpisali, ze naprawia, a dokladniej

Reklamowany produkt dotarł do naszego magazynu i został przekazany do centrum serwisowego celem naprawy lub w przypadku jej niemożności, wymiany produktu na nowy.


chodzi mi o sam czas naprawiania ktory moim zdaniem trwa dlugo a ponoc nie ma okreslonych deadlinow na naprawe
  • Odpowiedz
@MangoZjem: No to wedle karty gwarancyjnej. Więc tak, mogą to trochę naprawiać, męcz sprzedawcę. Ogólnie to lepiej zawsze występować z prośbą o wymianę na nowy sprzęt. Lub nawet zwrot pieniędzy niż naprawę.
  • Odpowiedz