Wpis z mikrobloga

Wołam przez MirkoListy plusujących ten wpis (15)

Sponsor: Grupa Facebookowa z promocjami z chińskich sklepów

Nie chcesz być wołany/a jako plusujący/a? Włącz blokadę na https://mirkolisty.pvu.pl/call lub odezwij się do @IrvinTalvanen

Uważasz, że wołający nadużywa MirkoList? Daj znać @IrvinTalvanen

! @BialyKal @BShKF @hanksters @kAdi @wojtek656 @Arikadou @Jelen_Szlachetny @AlcoMatt @radoslaw-szalkowski @mikenslin @TomaszClu @makowiec_z_makiem @Kapitan_Ameryka @prokopek92 @Poduszkowiec
  • Odpowiedz
@wzasadzie:
1. Zarabiałem. 1200 brutto, na rękę różnie wychodzi, zależnie od branych nocek, dni weekendowych... ale oscylujemy w kwotach 900-1000zł.
2. Bardzo dużo, natomiast takie, które najbardziej wryły się w pamięć... przyszła pewna dziewczyna z zapytaniem czy ochraniacze na zęby do sportów walki nie będą miały wpływu na uzębienie. Ot zwykłe pytanie, gdyby nie fakt że przeszła z nim po całym sklepie pytając każdą pojedynczą osobę z załogi.
Poza tym dużo
  • Odpowiedz
@Enzo_Molinari: Nie inaczej było w sklepie, w którym pracowałem. Dostawa przyjęta o 10, rozdzielona na poszczególne sektory. Każdy dobrze się bawił na dostawie, sprawnie wszystko ogarnialiśmy. Może się to jednak wydawać co najmniej dziwne z perspektywy typowego klienta że ktoś może urządza sobie małpi gaj, natomiast jesteśmy otwartymi ludźmi i każdy kto nas zaczepiał by pomóc coś doradzić, zawsze dostawał fachowe porady, lub odsyłany był do innego kolegi lub koleżanki z
  • Odpowiedz
@BozenaZDziecmi: > a tak z ciekawości? dużo osób naciąga gwarancję Decathlon? Powszechnie wiadomo, że Decathlon przyjmuje prawie wszystko

Z naciskiem na "prawie". Firma stara się przyjmować reklamacje od ręki by klient był zadowolony. W razie wątpliwości, przychodził ktoś z odpowiedniego działu i badał sprawę. Owszem, sklep ma prawo do 14-dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji, natomiast góra tego nie lubi i chce unikać takich sytuacji.
  • Odpowiedz
@hanksters: Ciekawe pytanie. Na początku bałem się jakiejkolwiek interakcji z ludźmi, byłem alienem. Jednak z drugiej strony jarała mnie wizja doradztwa, pomagania innym co wybrać a czego unikać za wszelką cenę, no i praca ze sprzętem. Teraz stałem się bardziej otwarty na innych, nie boję się sytuacji ze ktoś spontanicznie spyta mnie o godzinę a ja nie wiem co odpowiedzieć (xD), i zyskałem sporo doświadczenia z zakresu mojego sportu.
  • Odpowiedz
@redmonk: To nie strona. Strona łączy się bezpośrednio razem z wewnętrznym programem zarządzającym zapasem. Zdarzają się sytuacje że niby towar widnieje jako dostępny, jednak nie ma go w sklepie, to oznacza, że ktoś nie wprowadził korekty do systemu. Taki czas jest właśnie na przełomie sezonu zimowego i letniego, kiedy do magazynów zjeżdża kolekcja zimowa/letnia.
  • Odpowiedz
@rawilson: na pewno można oddać rower kilka dni po zakupie, nie podając przyczyny, tylko w takiej sytuacji musisz mieć kasę żeby najpierw za niego zapłacić a później zwrot otrzymasz bez problemu jeśli go nie zniszczysz.
  • Odpowiedz