Wpis z mikrobloga

@Acinoyx: a z pyszne.pl gdyby koleżanka nie odebrała pizzy to pizzeria mimo że wykonała zlecenie i zrobiła wszystko tak jak należy I tak musiałaby oddać panu pieniądze. Pyszne Twierdzi że klient zawsze może zrezygnować z zamówienia na przykład bo zamiast pizzy zjadł sobie przed chwileczką kanapkę i stwierdził że już jej jednak nie chce i taka pizza wraca do pizzerii a pizzeria musi oddać pieniądze klientowi to tak tylko mi się
@kasiabasia1918: Ooo, tego się nie spodziewałem. A w ogóle jak przechodzi weryfikacja, pizzeria nie musi przecież podawać pyszne.pl, że klient zrezygnował. Odwróćmy sytuację, klient odebrał, zjadł i zadzwonił na infolinię pyszne, że zrezygnował z zamówienia, wtedy mamy słowo przeciwko słowu.
@LowRyder_: Jasne że nie musi tylko nie raz jest tak że klient nie odbiera telefonu albo okazuje się że nie ma takiego numeru mieszkania jak podał i wtedy dzwonimy do Pyszne aby napisali maila do klienta bo nieraz to skutkuje i klient sam oddzwania do pizzerii że przeprasza że sie pomylił mu np numer. Więc nieraz nie wiemy czy klient nie odbiera telefonu, nie otwiera drzwi dlatego że coś pomylił, czy