Wpis z mikrobloga

@sirrek:

GH5 / coś od black magic + Xeeny - ok. 30-35k

Statyw - ja jestem zwolennikiem Schatlerów - 5k - ale ofc znajdziesz taniej, kwestia co oczekujesz ;)

Gimbal - Ronin S / Ronin M - 3/5 k

Światło - Arii, 2x 800w + jakieś 1.500w albo więcej jako kontrowe - ok. 10k

Dron - tu nie jestem do końca na bierząco ale Phantom 4 PRO zawsze dobry - ok
@sirrek: Eva1 jest mało opłacalna bo to praktycznie GH5 w innej obudowie. Nie ma mnie na komputerze ale tak na szybko
Kamera - C200/Fs7/Ursa Mini Pro
Szkło - 18-35 i 70-200 (50-100 na taki focus breathing że to porażka, nie mówiąc o wielkości o wadze tego szkła; poza tym i tak będziesz go stopowal do 2.8 zaufaj mi ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
Statyw - manfrotto głowica
@kj5: C200 to byłby no-brainer, gdyby nie te idiotyczne kodeki (albo 8bit420, albo 12bitRAW który zjada 128 GB w 16 minut). A z tego co już widziałem, to EVA-1 ma fajne kolory, zbliżone do Varicamów. C200 zajebisty autofokus. Kurde niby fajnie mieć taki budżet, ale to jest nadal ciężki wybór ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sirrek: @kj5: Dlatego właśnie proponowałęm GH5, elegancko 10bit 4;2;2 do corporate jest ideolo, bo wyciśnie się więcej niż z soniacza, a na RAW to nie ten budżet ;) lub ewentualnie jak mówiłem coś od BM, np. Ursa mini 4,6k

Gimbal - nie bralbym w ogóle


I jak będzie musiał kogoś śledzić bo taki będzie zamysł reżyserski to co zrobi? xd Jakaś stabilizacja ruchu musi być.

I na światłach bym nie
@Cola_Man: @kj5: Zewsząd dobre argumenty. Generalnie to nie jest żadna firma produkcyjna, a duże korpo, które potrzebuje robić filmy do komunikacji wewnętrznej (więc głównie wywiady+przebitka). Chcą dużo grosza na sprzęt sypnąć, bo mają tych filmów od groma zaplanowanych.