Wpis z mikrobloga

@kipowrot: Przymierzałem się m.in do GTI, ale już tam te 245 jest na granicy zdrowego rozsądku. Koniec końców stanęło na 120i, paradoksalnie wygląda mniej ostentacyjnie i dresiarsko niż golf. Okolice 200KM w lekkim hatchbacku to IMHO złoty środek jak nie wybierasz się na tor. W dodatku B48 pali tyle co diesel.
@burnthefires: e tam głupie gadanie a pewnie nawet nie jezdzilas i wmawiasz sobie, że kupiłeś złoty środek a wszystko inne to lipa. ;-) każdy tak myśli o swoim zakupie, ale prawda jest taka, że jazda to nie tylko 0-50kmh i właśnie cała siła Cupry w tym, że jest mała i lekka z fwd, przez co sprawnie leci za autami z pozornie większą mocą.
Nie wspominając ile zabawy daje jazda tym po
@Wu70: Jeździłem nowym GTI PP, a cupra to przecież ten sam układ napędowy/jezdny z kilkoma KM więcej i jeszcze krótszym rozstawem osi. Wytłumacz mi zatem do czego służy na codzień takie "lekkie narwane auto"? Na tor nim jeździsz? Pytam zupełnie szczerze, bez złośliwości. Leon jest spoko, nad FR 180KM też poważnie myślałem, ale wnętrze to jednak dalej tylko golf.
BTW B48 w 120i pali 8 z groszami przy 150, w GTI
@burnthefires: owszem w Cuprze nie będzie gorzej szczególnie w perspektywie kilku k km normalnej jazdy, a różnicy w mocy nie wspominam ;-)

Służy do zabawy przy każdej okazji a jednocześnie przez spalanie i DCC jest sensowym autem codziennym.
Jak ktoś chce tylko dojechać to wiadomo że szuka innego auta, z tego samego powodu nie intetesują mnie suvy a dla niektórych to cud techniki ( ͡° ͜ʖ ͡°)