Wpis z mikrobloga

Pisze do rasy nadludzi spod #bmw #samochody - na dzień dzisiejszy bralibyscie e90 czy e39?

Druga część #pytanie - po ile chodzi e90 w benzynie powiedzmy 2,5 l sedan? Tzn jaka kwota żeby nie kupić trupa, - za 25 kcbl to mało/duzo ? Fajnie byłoby z mpakietem ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@uwielbiamnalesniki: bo połowe tej kwoty można włożyć w bijące tarcze i piasty, które zdarzają się nagminnie, do tego p------ą się maglownice, zawieszenie, chłodzenie (tutaj temat rzeka), wiatrak od klimy, tłoczki się zacinają itp, no normalne rzeczy jak to w samochodzie, ale w BMW to kosztuje odpowiednio więcej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@jamtojest: właśnie dlatego wbrew pozorom te porównanie ma sens, niby e39 lepsze wygodniejsze i sprawdzone ale starsze i sie sypie, e90 niby bogactwo klasa, jeszcze czuć niemieckie p-------y na tapicerce, ale nie jest tak d------e :D stąd mam dylemat właśnie
  • Odpowiedz
@uwielbiamnalesniki: Tak doczytałem, że nie znasz się na samochodach i nie chce Ci się robić. W takim razie daruj sobie e39, serio. Uwielbiam te auta, jestem wręcz fanem, ale tam bez przerwy trzeba coś drobnego robić. Nie dlatego, że jest to awaryjne, tylko dlatego, że stare. Każdy samochód który ma te 15 lat z okładem będzie miał takie problemy, tyle że jak to jest pancerne Paseratti w wersji Absolutny Brak
  • Odpowiedz
@uwielbiamnalesniki: Jak kupisz z początku produkcji to będzie podobnie, chociaż zawsze o te parę lat do przodu. Jak kupisz nowszy, to odpowiednio lepiej.

To nie dotyczy tylko e39 z powodu jego cech, tylko każdego starego samochodu.

Z doświadczenia, w e39 8 letnim nie działo się kompletnie nic. W 10 letnim nic. W 12 letnim nic, jeszcze na fabrycznym zawieszeniu jeździłem (ok. 300 tys. przebiegu, więc trwałość godna uznania). A potem
  • Odpowiedz