Wpis z mikrobloga

Michał 22 Warszawa

Zgłoszenie nr 306 z dnia 2018-08-05 19:36:21

Imię: Michał
Wiek: 22
Miejscowość: Warszawa
Kim jestem?
Jestem człowiekiem o pozytywnym podejściu do życia (a przynajmniej staram się takim być). Co prawda moja introwertyczna natura powoduje, że nie suszę swoich krzywych zębów tak często, jednakże śmieszkowanie jest drogie memu sercu. Określiłbym siebie jako spokojnego chłopaka który stroni od dużych imprez i lepiej się czuje w mniejszym gronie znajomych. Jednocześnie nie stwierdziłem u siebie kija w miejscu w którym plecy tracą swą szlachetną nazwę. Obecnie studiuję na Politechnice Warszawskiej i pracuję w IT.

Wygląd
179cm (centymetra zabrakło ( ͡° ʖ̯ ͡°)), 70kg. Na głowie ciemne włosy i krótka broda. Ubiorem się raczej nie wyróżniam - zazwyczaj bluza/koszula i jeansy.

Zainteresowania
Książki (głównie fantasy i science fiction), seriale, filmy, zdarza się też że skalam swe oczy anime. Muzyka - głównie rock, ostatnimi czasy też trochę muzyka klasyczna. Aczkolwiek inne gatunki też czasem zagoszczą w moich słuchawkach. Ponadto gry wszelakie - planszówki, RPG, komputerowe. Trochę też technologia, staram się od czasu do czasu poszerzyć swoją wiedzę, czy nawet coś sobie w swojej piwnicy pokodzić. W miarę możliwości regularnie chodzę na kilkukilometrowe spacery, aby zaznać trochę ruchu i spędzać mniej czasu w swoim podziemnym legowisku. Na koniec muszę oczywiście dodać oglądanie wysokiej jakości memów ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Myślę, że nie każda rozrywka na świecie jest stworzona dla mnie, jednakże staram się być otwarty i nie mieć oporów przed próbowaniem nowych rzeczy.

Czego oczekuję?
Raczej niczego specjalnego, szukam pogodnej osoby z którą będę mógł miło spędzić czas, czy to siedząc na tyłkach w domu, czy też spotykając się ze znajomymi. Mile widziana też chęć grania w RPG czy planszówki, ale nie jest to "obowiązkowe" :P.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?