Wpis z mikrobloga

JBL CHARGE 3

Kilka dni temu byłem na plaży z tym głośnikiem, użyłem go do wody (ale bez pełnego zanurzenia) i wieczorem w domu jeszcze działał. Dopiero następnego dnia nie mogłem go włączyć (jak podłączę do ładowarki, to pokazuje stan naładowania, ale nie chce się włączyć.

Dodam jeszcze, że ten głośnik jest przedstawiony jako wodoodporny (oczywiście, klapka była zamknięta szczelnie i do zwarcia nie doszło (bo wieczorem jeszcze działał )

Co teraz zrobić?
Odnieść do #mediaexpert na gwarancję?

Kupiłem go chyba w Kwietniu tego roku i mam wszystko zachowane :)

#pomocy #pytanie #jbl #gwarancja
  • 13
@Felynsky: Głośnik nie jest wodoodporny/wodoszczelny, jest odporny na zachlapania (przedstawiciel JBL w mojej pracbazie tak mówił - mówił żeby unikać tego, że jest wodoodporny). Producent na swojej stronie wprowadza w błąd jednak jak ktoś zauważył wyżej: "Gwarancje nie obejmuje ingerencji cieczy"
@Felynsky: Reklamacja z tytułu rękojmi. "Uprawnienie z rękojmi powstaje w sytuacji, w której sprzedana rzecz ma cechę albo też brak jej określonej cechy. " Warto przed reklamacją od razu skontaktować się z Rzecznikiem Praw Konsumenta, niech on wystosuje pismo do sklepu.
@Felynsky napisać pisemko o reklamacji i dołączyć wydruk/screen ze strony producenta, że głośnik powinien wytrzymać zanurzenie do głębokości metra na 30 minut itp.
Oczywiście po wysylce do serwisu odrzucą, a wtedy z kopią ekspertyzy serwisowej trzeba się udać do rzecznika. Męczące ale do wygrania
@Strzala9101 Dziękuję :)

Już byłem dzisiaj w ME i z BIK'u pobrałem wzór :)

Jak dostanę odpowiedź od nich to się odezwę, ale i tak wiele mi już pomogłeś Mirku ( ͡ ͜ʖ ͡)