Wpis z mikrobloga

Tesla Model 3 LR AWD (zwykła wersja bez Performance) podstawowe wielosezonowe opony 18" czasy 0 do 60 mph (~97km/h). 4,68 sekund i 4,33 sekund. Pomiar średnio dokładny (odczyt licznika z nagrania). Ograniczeniem jak widać są opony w których postawiono na zasięg a nie na przyczepność.

AWD (dwa silniki elektryczne) to w Modelu 3 koszt 4000$.

#tesla #model3 #wyscigi #samochody #motoryzacja #samochodyelektryczne
anon-anon - Tesla Model 3 LR AWD (zwykła wersja bez Performance) podstawowe wielosezo...
  • 15
@Frazex: te przyspieszenie jeszcze może wszystkim bokiem wyjśc, jak wszędzie dookoła ludzię będą z p*** startować na światłach czy z parkingu.
@Frazex xD. Tu mówisz o przyspieszaniu, a później spokojniej jeździe. Znajdź auto co tak przyspiesza i ile spała przy tego typu jeździe. (sam wiem ile moje potrafi jak aktywniej pojezdze, a osiągi ma dalekie..) Uwaga, ono nie odzyskuje energii przy hamowaniu, a tesla tak, a przy agresywnej jeździe często się hamuje(zawsze to parę procent energii) . A dalej wtracasz odnośnie tankowania. Elektryczne jeszcze wiele wiele lat nie będą się szybko ładować, i
@Frazex a kiedyś ropa była deficytem.
I nie, wydajność względem obciążenia się zmienia zależnie od typu silnika. A odnośnie sieci, to dlatego też nie ma sensu większych mocy ładowarek. Zobacz jakie do super chargerów są potrzebne przyłącza. Aby naładować w 5min auta co się ładują dajmy godzinę trzeba by użyć tyle co 12 ładowarek. Zamiast dajmy 85kw trzeba by mieć 1MW. To są ogromne liczby. Kilka aut by używało tyle co małe
@Frazex: A jeszcze odnośnie sieci.
No ten problem jest od dłuższego czasu i trzeba o nim myśleć.
Zapotrzebowanie będzie się tylko zwiększać, pozwalamy sobie na wyższy komfort.
Przykładowo, kiedyś ("za młodu"), myślałem, że klimatyzacja jest tylko dla bardzo bogatych ludzi (i wtedy w sumie tak było), a teraz staje się to coraz mniej luksusowym produktem, a raczej standardem. W aktualną pogodę nie wyobrażam sobie siedzieć bez klimy. A jednak pobór też