Wpis z mikrobloga

Potrzebuję szybkiej porady, a sprawa niestety pilna.

Jakiś czas temu wykupiliśmy (razem 3 rodziny) tygodniowy pobyt w Blue Marine (Mielno) via Travelist. Pobyt ma się zacząć od jutra (21 lipca) więc przezornie zerknąłem dzisiaj rano na opinie, bo tam podobno trochę remont dawał się we znaki (ale do przeżycia). No i okazuje się, że w ciągu ostatnich 2 dni sporo negatywnych opinii od osób które się zatruły, a ktoś trafił do szpitala z podejrzeniem salmonelli.
Sprawa zgłoszona do Sanepidu w Koszalinie który to obecnie bada.

https://finanse.wp.pl/zatrucia-w-blue-marine-mielno-goscie-maja-olbrzymie-problemy-6275110731552385a

Zadzwoniłem od razu rano do Travelist co robimy w tej sytuacji - miła pani pyta co proponujemy więc ja że najchętniej coś na zamianę. Miała dać znać do 16-tej. Przezornie o 14 dzwonię ponownie, zgłasza się średnio miły pan i mówi że jak na razie brak oficjalnej informacji i nic nie można zrobić, trzeba czekać na oficjalną.
A wtedy co? Nie wiadomo. Może pobyt w innym terminie (super sprawa, teraz tydzień nie ma co robić, a w innym czasie ciężko zgrać urlopy 3 rodzin), anulacja nie jest możliwa.

Pobyt (za 4k + dojazd 500 km) ma się zacząć od jutra, wyjazd wcześnie rano. W sobotę sanepid nie działa.
Rezerwacja bezzwrotna. Co w takiej sytuacji można zrobić oprócz odpuszczenia 4k?
Nie wiadomo jaka będzie decyzja sanepidu (jeśli będzie)

W potwierdzeniu rezerwacji
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji. W przypadku niepojawienia się gościa w obiekcie nie przysługuje prawo zwrotu środków za niewykorzystany pobyt. W takiej sytuacji karta gościa zostanie obciążona pełną opłatą za dokonaną rezerwację.

#travelist #pomocy #podroze #wakacje #prawo
  • 6
  • Odpowiedz
Pomińmy komentarze dot. ceny. Polskie morze tyle kosztuje.
Pewnie można się nie stołować, ale mimo wszystko strach przebywać w samym ośrodku, szczególnie gdy ma się małe dzieci.
  • Odpowiedz
Przestań czytać opinie o hotelu, bo dodać może je każdy od klienta po konkurenta. Ci co się najebią, robią gnój w hotelu i są z nich usuwani, też często w ramach rewanżu lubią się odgrywać. Jedź na wakacje i się nie przejmuj.
  • Odpowiedz
Byłem tam 2 tygodni temu, było bardzo fajnie. Dobre jedzenie, czysto i ogólnie ok. Jest parę minusów (wolna winda, kolejki do restauracji). Remont trwa, ale niezbyt głośny, ciężkie roboty są wstrzymane na czas sezonu letniego. Bardzo dużo rodzin z dziećmi, więc jeśli ktoś jedzie bez dzieci, żeby odpocząć to odradzam ;). Dla dzieciaków super! Sale zabaw, X-boxy, animacje, basen (mały ale jest) moje były zachwycone. Co do ostatnich rewelacji z salmonellą i
  • Odpowiedz
@JohnWooden: jedz normalnie i jesli cos wyjdzie ze bylo nie tak to masz prawo wziac drugi urlop a obiekt odpowiada za szkode ktora wyrzadzil twojemu pracodawcy. Nie jest to latwe zagadnienie ale w 3 rodziny na pewno sobie poradzicie. Najwazniejsze to wykazac sie dobra wola i zdac sie na biuro podrozy. Jak zaczniecie kombinowac na wlasna reke to nic wam sie nie bedzie nalezalo z urlopow poniewaz w takiej sytuacji sami
  • Odpowiedz