Aktywne Wpisy
Imperator_Wladek +1694
XDDDDDDDDDDDDD
#tvpis
#tvpis
Dlugi_1111 +1327
#tvpis To jest #!$%@? skandal żeby w demokratycznym kraju telewizja państwowa tak bardzo ingerowała w orędzie jednego z najważniejszych osób w kraju. Obwe powinno się tym zająć. Konfiarze i tak powiedzą, że że tvp=tvn. Tfu na was #!$%@?. Byle do niedzieli!
Mam w planach założenie uli na wiosnę a jestem laikiem w temacie - nigdy nie miałem do czynienia z pszczołami. Na razie oglądam filmiki na youtube i czytam informacje na necie w tematyce pszczelarstwa.
Polećcie jakieś książki w których będzie opisane wszystko co musi wiedzieć amator, zanim się zdecyduje na zakładanie pasieki.
Oczywiście mowa tu o amatorskiej hodowli, bardziej dla ciekawego hobby i własnego miodu.
Dzięki za podpowiedzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Cały czas czytam i oglądam filmiki, ale chciałbym też mieć wiedzę w jednym miejscu, dlatego właśnie szukam jakiejś książki z której dowiem się wielu rzeczy od podstaw. Bo przed podjęciem ostatecznej decyzji chcę się upewnić czy na pewno podołam wszystkim wymaganiom.
Na razie jak czytam informacje i poradniki, to prawie we wszystkich polecają na start dla amatora
Co do książek, to wybór jest spory, na początek warto rzucić okiem do "Polubić pszczoły" red. Wilde lub "Pszczół" Gekelera. Odradzam "Gospodarkę pasieczną" Ostrowskiej. Autorka dawno nie
@bratbud: tutaj się nie zgodzę. Ostrowska to kanon, w dodatku dobrze rozpisany. To, że książka powstała stosunkowo dawno, nie jest dla mnie negatywem. A to, co jest w niej zawarte, oparto na badaniach naukowych (fakt, wyszło w nich, że ul Ostrowskiej dla pasieki w Siejniku jest the best, no ale :). Tradycyjnie polecam na początek "Terminarz pszczelarski" jako wstęp do wiedzy, "Gospodarkę