Wpis z mikrobloga

#pszczelarstwo
Mam w planach założenie uli na wiosnę a jestem laikiem w temacie - nigdy nie miałem do czynienia z pszczołami. Na razie oglądam filmiki na youtube i czytam informacje na necie w tematyce pszczelarstwa.
Polećcie jakieś książki w których będzie opisane wszystko co musi wiedzieć amator, zanim się zdecyduje na zakładanie pasieki.
Oczywiście mowa tu o amatorskiej hodowli, bardziej dla ciekawego hobby i własnego miodu.
  • 16
@potatowitheyes gospodarka pasieczna trzybinskiego jest ok ale moim zdaniem fajnie jest na początek obejrzeć kanał na yt np. Arona oraz dołączyć do grupy pszczelarskiej na YT mimo często rakowego towarzystwa i postów. Na grupie przez to że posty są na bieżąco i komentują co się dzieje w pasiece sam możesz podpatrzeć co się w danej mniej więcej chwili powinno dziac u ciebie. Grupy to np. pszczelarstwo, pszczelarstwo amatorskie, pszczoły moje hobby czy
@potatowitheyes: "Współczesna gospodarka pasieczna". Polecam z czystym sumieniem. Sugeruję wykupienie e-prenumeraty na pasieka24.pl co daje dostęp do całkiem ciekawej biblioteczki online z ich wydawnictwa. Dużo wiedzy niewielkim kosztem.
@Musiek_: @RoBee:
Dzięki za podpowiedzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Cały czas czytam i oglądam filmiki, ale chciałbym też mieć wiedzę w jednym miejscu, dlatego właśnie szukam jakiejś książki z której dowiem się wielu rzeczy od podstaw. Bo przed podjęciem ostatecznej decyzji chcę się upewnić czy na pewno podołam wszystkim wymaganiom.
Na razie jak czytam informacje i poradniki, to prawie we wszystkich polecają na start dla amatora